Nemecký výrobca športového oblečenia a obuvi Adidas zatvára kamenné obchody a posilňuje investície do digitálnych aktivít. Jeho cieľom je v priebehu nasledujúcich dvoch rokov viac než zdvojnásobiť tržby z internetového predaja, informoval denník Financial Times.
"Naša webová stránka je najdôležitejším obchodom, aký na svete máme," citoval denník generálneho riaditeľa podniku Kaspera Rorsted.
Vlani sa tržby spoločnosti Adidas z internetového predaja zvýšili o 57 percent na takmer 1,6 miliardy eur. Do roku 2020 chce firma tieto tržby zvýšiť na štyri miliardy eur ročne. Adidas má po celom svete približne 2500 vlastných obchodov.
Ďalších 13.000 predajní ponúkajúcich výhradne značku Adidas funguje na základe franchisingových zmlúv, píše Financial Times. "Časom budeme mať menej obchodov, ale budú lepšie," uviedol podľa denníka Rorsted.