Tento piatok v rubrike zrekapitulujeme novinky, ktoré uplynulý týždeň predstavili spoločnosti v spolupráci s agentúrami.
Nový spot operátora O2 ukazuje, ako jednoducho a pohodlne viete nasťahovať celý internet do svojej obývačky. Stačí vám k tomu Sajfa, Andrea Verešová, Lukáš Frlajs a Matej Zrebný, zopár mačiek, postáv z počítačových hier, beauty blogeri a kapela. Všetci sa stretnú s jediným cieľom, ukázať neobmedzenosť a pohodlnosť využívania produktu O2 Internet na doma. Kreatívny spot pochádza z dielne TRIADu a vznikol v spolupráci s Oliver Agency.
Slovenská sporiteľňa nasadila okrem tradičnej reklamy v TV, outdoore a online aj netradičné formy OOH. Reklamným nosičom je napríklad pisoár, alebo kŕmidlo pre vtáčiky. O kreatívu sa postarala Zaraguza. Pozrite si, kde všade sa reklama objavila.
Dominika Cibulková a Celeste Buckingham sa stali ambasádorkami nového projektu Rexony. V spolupráci s agentúrou Ogilvy vymyslela značka novú aplikáciu MoveCount, v ktorej možno za všetok čas strávený pohybom získať virtuálnu menu. Za tú si následne bude možné „kúpiť“ špeciálnu odmenu. K uvedeniu aplikácie je pripravená online a offline kampaň pre Slovensko aj Česko. Dôležitými súčasťami kampane sú predovšetkým videá určených primárne pre online prostredie.
A na záver exkluzívna predpremiéra. ČSOB po prvýkrát zasadila dej reklamného spotu do prostredia bratislavskej centrály a angažovala svojich zamestnancov. Tvárou kampane zostáva Jake Maskall a reklamnou agentúrou MUW Saatchi & Saatchi.