Spoločnosť DPDgroup spúšťa celoeurópsku digitálnu kampaň Zákony doručenia. Kampaň tvoria krátke zábavné spoty, ktoré zdieľajú sériu zážitkov z bežného života zákazníkov. Nasadených je 8 dielov v dĺžke 6 a 20 sekúnd, ktoré majú zaujať cieľovku vo veku 18-39 rokov, čo je podľa spoločnosti približne 75 miliónov Európanov.
Kampaň je zameraná na online nakupujúcich, špeciálne na tých, ktorí prostredníctvom internetu zabezpečujú väčšinu svojich nákupov. Takzvaní „heavy buyers“ reprezentujú tretinu európskych online zákazníkov a realizujú 86 % všetkých nákupov.
Zákony doručovania
- Nikdy nie je ten správny čas
- Jednoduché veci nie sú nikdy ľahké
- Veci nie sú nikdy tam, kde by mali byť
- Vždy to trvá dlhšie, ako ste čakali
- Nikdy neviete, ako blízko je vaša zásielka
- Nikdy nie je správny čas na odoslanie zásielky
- Nikdy nie ste doma, keď zásielka dorazí
- Veci nikdy nejdú jednoducho
Videá ukazujú vtipné momenty, kedy nie je vhodné, aby objednávateľa navštívil kuriér a doručil mu zásielku.
Ďalej vyzdvihuje služby, ktoré DPDGroup vyvinula špeciálne pre uľahčenie online nákupov: Predict, Pickup a Live-Tracking.
“Ako expert v oblasti e-commerce doručovania v Európe, DPDGroup doručí 2 milióny zásielok denne. Táto kampaň je príležitosťou pre štart komunikácie s príjemcami zásielok," uviedla Andrea Bačíková, Marketing a PR manažérka spoločnosti DPD.
S rozvojom e-commerce a vývojom digitálneho prostredia, majú zákazníci stále viac kontroly nad svojim nákupom, vrátane jeho doručenia. Pozitívny zážitok s flexibilným, dôveryhodným a pohodlným doručením zásielky je rozhodujúcim faktorom pre úspešný online nákup. Nakupujúci obľubujú inovatívne možnosti doručenia ako online sledovanie zásielky, flexibilný čas doručenia alebo presmerovanie či zmena dátumu doručenia.