Petr Sochorek (41) sa od apríla stal novým Sales Managerom Heureky. Začlenil sa tak do nového tímu, ktorý vznikol zlúčením dvoch samostatných oddelení – marketingu a obchodu. Okrem vedenia celého obchodného tímu bude mať Petr Sochorek na starosti starostlivosť o priamych klientov a mediálne agentúry, ako aj rozvoj programatického predaja reklamy.
Celý nový tím spadá pod Daniela Blažka, ktorý doposiaľ v Heureke viedol marketing, po novom vedie už aj celý obchod. Hlavným cieľom spojenia do jedného oddelenia je snaha o väčšie využitie potenciálu spolupráce so značkami, a vďaka pôsobeniu Heureky v skupine porovnávačov v rámci CEE regiónu aj rozšírenie spolupráce do zahraničia.
Do Heureky prichádza z pozície obchodného riaditeľa vo vydavateľstve Diversity media (magazín LUI). Široké skúsenosti i s online prostredím zbieral už skôr v Ringier Axel Springer (neskôr vydavateľstve CNC). Vo voľnom čase sa venuje výletom a športovým aktivitám s rodinou a deťmi, rád rybárči a ocení dobré jedlo a pitie.
Vedľa Sochorkovho oddelenia obchodu bude do tímu pod Blažka spadať ešte brandová časť marketingu, o ktorú sa rovnako ako dosiaľ bude starať Marek Dobrý. Po novom bude obsadená aj pozícia Performance Marketing Managera, ktorý v rámci marketingovej časti povedie tím špecialistov na výkonnostný marketing.
„Radi by sme vďaka spojeniu obchodu a marketingu ponúkli našim partnerom širšie možnosti spolupráce. Zameriame sa na lepšiu prácu s dátami a novými technológiami a viac sa zameriame na vendor marketing. V neposlednom rade posunieme našu ponuku aj do zahraničia,“ uviedol k zlúčeniu marketingu a obchodu pod jedno nové oddelenie jeho nový šéf Daniel Blažek. Podľa neho prepojenie týchto dvoch oddelení dáva zmysel i v rámci spolupráce vo vnútri Heureky.