Exkluzívne právo na rozvoj reštaurácií Burger King získala poľská spoločnosť AmRest, ktorá na Slovensku prevádzkuje značky ako KFC či Starbucks. Otvorenie prvej prevádzky je plánované na jeseň tohto roku v Bratislave.
„V najbližších rokoch plánujeme otvoriť 15 prevádzok po celom Slovensku. Veríme, že potešíme všetkých, ktorí si radi doprajú rýchle, no zároveň chutné a kvalitné jedlo“, uvádza Daniel Ryška, riaditeľ Burger King pre Českú republiku a Slovensko.
Hamburgery Burger King sú, podľa slov Daniela Ryška, pripravované zo 100-percentného hovädzieho mäsa a grilované na ohni. „Mäso je vďaka tomu šťavnaté a zachováva si svoju špecifickú chuť. Pri príprave sa nepridávajú žiadne dochucovadlá či konzervačné látky. Zelenina, ako napríklad rajčiny či cibuľa, sa pridávajú čerstvé, nakrájané priamo v reštaurácii. Okrem rôznych druhov hamburgerov ponúka Burger King širokú ponuku raňajok, sendviče, kuracie pochúťky, ale aj dezerty a rôzne nápoje.“
„Záujem spotrebiteľov žiť zdravšie rastie, na čo zareagoval aj Burger King vylepšením receptúr detského menu, kde sa podarilo zredukovať tuk o 40 % a kalórie o 30%. Vnímame to ako správny krok, ktorý reflektuje životný štýl spotrebiteľov a zároveň prispieva k rozvoju samotného segmentu fast-foodových jedál,“ dodáva Daniel Ryška.
Burger King umožňuje zákazníkom upraviť si burger podľa svojich predstáv. Reštaurácie budú v blízkej budúcnosti tiež vybavené modernými technológiami, ktoré uľahčia objednávanie i samotné platby. Preferencie zákazníkov budú priebežne vyhodnocované a je možné, že časom prinesie Burger King zákazníkom službu v podobe donášky.
Americký reťazec rýchleho občerstvenia si našiel svojich fanúšikov v 79 krajinách sveta, vďaka čomu v nich prevádzkuje 13-tisíc reštaurácií.