Porota ocenila najkreatívnejšie reklamy na Slovensku, Zlatý klinec 2018 pozná víťazov. Predstavili sme si už práce, ktoré dostali najvyššie ocenenia - Zlatý klinec, pozrime si práce, ktoré vynikli v kategórii Craft. Ide o novú kategóriu, ktorá mala premiéru v tomto roku. A hneď získala aj najväčší počet shortlistov- 20.
Najvyššie ocenenia - Zlaté klince v kategórii Craft
Dva Zlaté klince získal Martin Bajaník a jeho agentúra Pekne&Dobre. A to za najlepší Copywriting a Najlepšiu ilustráciu pre potraviny YEME. A za komplexný vizuálny koncept týchto potravín získal Martin Bajaník aj výnimočnú cenu Art Prix.
Zlatý Klinec v kategórii Craft pre nekomerčné subjekty získala aj agentúra Effectivity za prácu pre Ekotopfilm "Na konci evolúcie nie je krása". Pozrite si, ako by mohla dopadnúť naša planéta o niekoľko rokov:
V Crafte, v rámci podkategórie Film, získalo Zlatý klinec video "Na pekné Vianoce (ne)stačí málo", ktoré vzniklo v agentúre Oliver Agency. Tá na ňom spolupracovala s ALIEN studiom a agentúrou Triad.
Najvyšším ocenením porota ocenila aj prácu, pod ktorou je podpísaná agentúra MUW Saatchi&Saatchi - Mouse Gang pre Pifpaf Games. Ide o spot, ktorý na trh uvádza novú mobilnú hru. Práca získala Zlatý klinec aj v podkategórii Najlepší zvuk.
Strieborné kovy - Strieborné klince v kategórii Craft
V podkategórii Best Artdirection získala Strieborný klinec agentúra Respect APP za variácie loga pre PSS. Práca má aj patričný názov "Logovariácie".
Strieborný klinec v podkategórii najlepší Film získal Fantomas. Práca, ktorú pre Poštovú banku navrhla agentúra Wiktor Leo Burnett.
Agentúra Wiktor Leo Burnett získala Strieborný klinec aj v podkategórii Najlepší zvuk, a to za prácu, kde hlavnú pieseň spieva Jana Kirschner. Slovenská speváčka sama skomponovala skladbu pre launch nového produktu - jemne ochutených vôd. Práca vznikla pre klienta Slovenské pramene a žriedla - Zlatá Studňa.
Ďalšie práce, ktoré získali Bronzový klinec v rámci kategórie Craft predstavíme čoskoro.