Až 42 bláznivých Instastories začala od dnešného dňa Slovenská sporiteľňa postupne zverejňovať na svojom instagramovom profile. V každom zo spotov vystupuje majster sveta a olympijský víťaz v chôdzi Matej Tóth, a pozýva v nich známych aj neznámych ľudí, aby si s ním šli zabehať na maratóny do Košíc alebo Banskej Bystrice. Postupne sa bláznivého pozvania dočkajú moderátori Sajfa a Jasmina Alagič či zápasník Attila Végh.
42 personalizovaných spotov na mieru
Netradičnú online kampaň má na svedomí bratislavská Zaraguza. V kampani cieli na ľudí, ktorí športujú a radi sa tým pochvália na Instagrame. „Presne títo ľudia sú našou cieľovkou, ktorú sme potrebovali pozvať na naše maratóny. Vytipovali sme si preto 42 užívateľov, ktorým je šport blízky a vytvorili sme každému z nich reklamu na mieru,“ hovorí Jaroslav Vígh zo Zaraguzy a dodáva: „Sme veľmi radi, že sa klient do tohto nápadu okamžite zamiloval a nezľakol sa produkčnej náročnosti. Nakrútiť za jeden deň 42 spotov bola výzva, ale produkcia, ako aj samotný Matej, to super zvládli.“
Banka zatiaľ zverejnila na svojom Instagrame dvanásť vtipných pozvánok, zvyšných 30 pribudne v najbližších dňoch. Pozrieť si ich môžete tu. Slovenská sporiteľňa zároveň každému, koho Matej verejne pozval na maratóny, venuje štartovné na pretekoch zadarmo.
Vizitka kampane:
Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Copywriters: Jaroslav Vígh, Simona Turková, Dominika Turcerová, Juraj Pobjecký, Milan Malý, Jakub Gerhardt
Art Directors: Milan Malý, Jakub Gerhardt, Andrej Nemček
Social Media: Simona Turková, Dominika Turcerová, Radka Rýzková
Account Manager: Eva Klimeková
Strategy: Juraj Pobjecký
Director: Maroš Milčík
Production: Revers