Pepsi štartuje letnú kampaň so sloganom „Pepsi pre všetky generácie“. Značka si kampaňou pripomína svoju dlhú históriu, popové ikony s ňou spojené, a tiež hodnoty pretrvávajúce po generácie. Na limitovanú edíciu plechoviek Pepsi umiestnila kráľa popu Michaela Jacksona a speváčku Britney Spears. „Nádych minulosti“ čaká tiež najmladšie generácie aktiváciami v digitálnom prostredí (Facebook a Instagram) a oblečením v retro štýle. Pepsi tiež plánuje zapojiť do kampane vybraných českých a slovenských influencerov.
„Tohtoročnou kampaňou chceme potešiť nielen fanúšikov, ktorí si ikony populárnej hudby dobre pamätajú. Žiť život naplno v každom okamihu je spoločnou hodnotou všetkých ľudí bez rozdielu veku, preto veríme, že chytí za srdce i tých najmladších,“ uviedol Michal Šlechta, manažér značky Pepsi SR.
Pepsi si zároveň novou kampaňou pripomína výročie 25 rokov značky na Slovensku a 125 rokov od jeho vzniku.
Vizitka kampane:
Timing: 6/2018 – 8/2018
Mediálne nasadenie: TV, online, event, instore
Reklamná agentúra: Mark BBDO Praha
Digitálna agentúra: Etnetera Motion
Produkčná agentúra: Ritual communication