StoryEditor

Na fenomén Squid Game naskočili už aj známe značky. Svoje logá pridávajú medzi symboly seriálu

17.10.2021, 20:27
Autor:
dcdc
Juhokórejská novinka prepisuje rekordy Netflixu.

Krátko po uvedení na streamovacej službe sa Squid Game, dystopický triler z Južnej Kórey, stal najúspešnejším seriálom Netflixu. Od 17. septembra si ho stihlo pozrieť už vyše 111 miliónov fanúšikov, pričom na prvej priečke v sledovanosti figuruje až v 94 krajinách vrátane Slovenska.

Deväť epizód zachytáva hru o život aj o výhru. V detskej, no krvavej súťaži sa ocitlo 456 zadlžených ľudí, ktorých prilákala finančná odmena. To, že sa jej nemusia dožiť, však netušili. 

Výraznými symbolmi seriálu sú kruh, trojuholník a štvorec. Objavujú sa nielen na vizitke, ale aj na uniformách v hre....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-10-05 12:18:01 - Feat.: 0 - Title: Squid Game je aktuálne najhorúcejším favoritom Netflixu. Týmto poráža konkurenciu 02 - Modified: 2021-09-23 13:45:21 - Feat.: 0 - Title: Na dobré veci sa oplatí počkať: Heineken sa pri uvedení novej bondovky spojil s Danielom Craigom 03 - Modified: 2021-07-29 20:38:55 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Ako Budweiser zvýšil platy ženských futbalistiek
01 - Modified: 2022-11-18 23:00:00 - Feat.: - Title: Heineken mení kreatívnu agentúru. O značku Zlatý Bažant sa postará THIS IS LOCCO 02 - Modified: 2021-12-20 14:55:05 - Feat.: - Title: Heineken oznámil výsledok tendra na kreatívu 03 - Modified: 2021-08-26 18:38:39 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Heineken predstavil efektívnejšie využívanie outdoor reklamy 04 - Modified: 2021-07-29 20:38:55 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Ako Budweiser zvýšil platy ženských futbalistiek 05 - Modified: 2021-07-20 11:52:27 - Feat.: - Title: Značka Corgoň prichádza s novou kampaňou: Skutky, nie slová, robia chlapa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. apríl 2023 14:17