Ako informovala značka Kofola, „Penožrúti sú malí, roztomilí a pekne hladní!“ Penohlavý drak, Penakula a Penokopka a mnoho ďalších. Tí všetci milujú penu na Kofole! A akonáhle vidia čerstvo načapovaný krígeľ, nedajú sa udržať. Stačí si stiahnuť aplikáciu Penožrúti, vyraziť do niektorej z prevádzok a naskenovať logo na plnom krígli. Z neho potom vyletí jedna zo 150 postavičiek, ktoré s trochou šikovnosti každý hravo pochytá.
„Našim cieľom bolo vytvoriť unikátny zážitok s čapovanou Kofolou priamo v mieste jej konzumácie, tzn. v čo najväčšom množstve gastro prevádzok na Slovensku a v Čechách, a to priamo s ikonickým Kofola krígľom a pre Kofolu typickou penou. Verím tomu, že chytanie Penožrútov bude bláznivá zábava na celé leto,“ povedala Lucia Tarbajovská, marketingová manažérka kolovej kategórie.
Penožrútov budú môcť užívatelia stretávať vo viac ako 13 000 prevádzkach na Slovensku a v Českej republike. Sú rozdelené do niekoľkých úrovní a niektoré sú viazané aj na určitú oblasť. Napríklad v okolí rieky Vltavy ľudia chytia Pěndřicha Smetanu. Samotná kampaň obsahuje aj ďalšie aktivity vrátane súťaže o lístky na letné festivaly.
Kampaň zastrešila agentúra WMC | Grey - všetky propagačné materiály pre prevádzky, online spoty aj samotnú aplikáciu.
„Snažili sme sa nájsť čo najunikátnejšie riešenie, ktoré bude mať veľký ohlas u cieľovej skupiny a zároveň sa naplnia biznisové očakávania klienta," približuje David Suda kreatívny riaditeľ Grey.
Kampaň potrvá do konca letných prázdnin.