Terno
StoryEditor

Terno zjednocuje vizualitu predajní Terno a Moja Samoška

09.07.2018, 10:57
Autor:
rmrm
Dizajn nového Terna je oživený kreslenými ikonami ovocia a zeleniny či pekárenských výrobkov.

Maloobchodná sieť vizuálne zjednotila predajne Moja Samoška a Terno a rebrandovala ich pod jednu značku Terno. Zmena do ktorej inovestovala 750-tisíc eur sa týka prvých 20 predajní s celkovou plochou viac ako 6 600 m2 a v najbližších mesiacoch v nej plánuje pokračovať.

Naším cieľom je uľahčiť zákazníkom orientáciu, aby boli schopní jednoducho identifikovať najbližšiu predajňu Terno vo svojom okolí a prepojiť ju s našimi marketingovými aktivitami. Preto sme vizuálne zjednotili dizajn exteriérov a interiérov použitím nového loga Terno,“ povedal Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti TERNO real estate.

Pri vývoji exteriérových dizajnov Terno spolupracovalo s lokálnym grafickým dizajnérom Majom Polyakom.

Ako informovala Anna Buzinkay, Marketing and PR director Terno, zmena sa týka nielen exteriérov, ale aj interiérov a priestorov zázemia, pričom dôraz bol kladený na:

Zastrešenie predajní pod jednu značku – Terno: „Vizuálne sme zjednotili dizajn exteriérov použitím nového loga Terno, antracitovej podkladovej farby s bridlicovou štruktúrou v kombinácii so štruktúrou dreva. Dizajn oživujeme kreslenými ikonami ovocia a zeleniny, pekárenských výrobkov či iných potravín.“

Vizuálne zjednotenie dizajnu exteriérov: „Napriek jedinečnému priečeliu každej jednej predajne sa nám podarilo aplikovať spoločné prvky dizajnu, vďaka ktorým pôsobia jednotne.“

Vizuálne zjednotenie dizajnu interiérov:

  • Dizajn interiérov je zjednotený antracitovými obvodovými navigáciami v kombinácií s ďalšími antracitovými farebnými doplnkami (napr. farebnosť pokladní, chladiarenských zariadení a pod). Ak sú priestorové možnosti, sú využíté rovnaké kreslené ikony potravín ako v exteriéri na antracitovom pozadí s bridlicovou štruktúrou.
  • Usporiadanie plánogramov, regálov či pokladní je riešené na základe individuálnych priestorových možností každej predajne.
  • Riešenie na mieru odzrkadľuje potreby lokálnych zákazníkov, ktorí predajňu navštevujú. Inak je navrhnutá predajňa v centre mesta, ktorú navštevujú najmä turisti a odlišne predajňa na bežnom sídlisku.
  • Jednotlivé oddelenia sú označené viditeľnými nápismi, ktoré majú zákazníkom uľahčovať orientáciu v celom predajnom priestore, aby sa nákup stal jednoduchším a intuitívnejším.
  • Vo viacerých predajniach sú implementované to-go riešenia, napr. káva to-go.

01 - Modified: 2018-03-02 08:24:17 - Feat.: 0 - Title: Otvorili prvú predajňu Kraj. Pozrite si, ako vyzerá nový koncept Terno 02 - Modified: 2018-04-13 09:50:59 - Feat.: 0 - Title: TERNO novým členom Slovenskej aliancie moderného obchodu 03 - Modified: 2018-05-29 08:47:32 - Feat.: 0 - Title: MADE BY VACULIK má Terno
01 - Modified: 2023-04-11 07:29:15 - Feat.: - Title: Bločkobranie: Ako aj malá kampaň môže priniesť prekvapivé výsledky 02 - Modified: 2020-10-23 06:38:40 - Feat.: - Title: Terno rastie vo veľkoobchode, už má prvých 100 zákazníkov 03 - Modified: 2020-07-01 17:52:01 - Feat.: - Title: Terno a Kraj rozšírili benefity na vernostných kartách. Vybrané potraviny ponúkajú o pätinu lacnejšie 04 - Modified: 2019-02-14 08:58:12 - Feat.: - Title: Terno má novú kampaň Najobľúbenejšie potraviny. Budú z nej vraj tiecť slinky 05 - Modified: 2018-09-20 15:22:01 - Feat.: - Title: V Bratislave pribudli dve nové predajne potravín KRAJ
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. november 2024 23:59