Značka sušienok a oblátok Opavia pripravila pre svojich zákazníkov súťaž o špeciálnu edíciu tenisiek. Športovú obuv pre ňu vyrába značka Tikoki, ktorá pre potlač na mieru vyrobené kolekcie využíva motívy polomáčaných sušienok, esíčok, oblátok a ďalších produktov z portfólia Opavia.
Letná kampaň má názov „Štýlové leto s Opaviou" a prepája moderný dizajn obuvi šitej tradičnými metódami so sušienkami značky Opavia, ktoré vo svojom logu majú rok 1840, čo zodpovedá roku založenia tradície pečenia sušienok v Opave. Súťaž o 100 kusov tenisiek prebehne prostredníctvom sociálnej siete Facebook. Kampaň bude prebiehať od začiatku júla až do konca prázdnin.
„Vybrali sme do súťaže produkt, o ktorom sme presvedčení, že bude pre našich zákazníkov dostatočne originálny a zároveň skutočne praktický, nositeľný aj pohodlný," hovorí Lydia Baránková, manažérka značky Opavia. „Tenisky so sušienkovou potlačou majú tvar obľúbených športových topánok, každý pár pritom z výroby vychádza ako jedinečný. Sú z prírodných materiálov, bavlny a kaučuku. Kampaňou chceme osloviť práve mladšiu generáciu a spojenie s týmto produktom, ktorý rovnako ako naše sušienky stavia na tradícii, je určite vhodné.“ Na projekte bude Opavia spolupracovať s influencermi, ktorí kampaň podporia na svojich sociálnych sieťach.
Spoluprácu s Tikoki a zapojenie celebrít a infuencerov má na starosti agentúra PR.Konektor. Realizáciu sprievodné in-store kampane pripravili v Garp International. V nej značka predstaví dizajnové čajové podtácky vyjadrujúce rodinnú pohodu podľa dizajnu českej herečky Ester Janečkovej a slovenskej herečky, spisovateľky a dizajnérky Kristíny Tormovej (za slobodna Farkašovej). Podtácky budú k nákupu produktov dostupné zadarmo vo vybraných reťazcoch. Komunikáciu na Facebooku a Instagramu zastrešuje digitálna agentúra Peppermint, nákup médií zabezpečuje Carat.