V televíznej reklame si zahral hokejista Peter Čerešňák.OPAVIA
StoryEditor

Obľúbená značka sušienok sa spája s národným športom. Zoberie vás na Majstrovstvá sveta

21.02.2025, 11:10
Autor:
michmich

Značka Opavia spojila sily so Slovenským zväzom ľadového hokeja a pri príležitosti blížiaceho sa šampionátu spustila kampaň, ktorej súčasťou je veľká súťaž o zájazd do Švédska so slovenskou reprezentáciou.

Nové partnerstvo spoločnosti Opavia so Slovenským zväzom ľadového hokeja spája národný šport s obľúbenou značkou sušienok. „S našou agentúrou Publicis Groupe sme hľadali dlhodobé partnerstvo, ktoré by prirodzene spojilo veci, ktoré sú typicky slovenské. Spojenie s hokejovým zväzom sa potom prirodzene vyvinulo do tejto súťaže, v ktorej budú môcť naši zákazníci zažiť majstrovský hokej na vlastnej koži,“ povedal Colin O‘Toole, marketingový riaditeľ spoločnosti Mondelēz pre Česko, Slovensko a Maďarsko.

image

OPAVIA hokejová súťaž.

OPAVIA
Kampaň pre značku Opavia k súťaži o zájazd do Švédska, pracuje s niekoľkými výraznými kultúrnymi a hodnotovými aspektmi, ktoré prirodzene spájajú značku so slovenským hokejom a chvíľami, ktoré ľudia prežívajú so svojimi rodinami a priateľmi. „Hokejové zápasy sú na Slovensku rodinným rituálom - fandí sa naprieč generáciami, spoločne sa prežívajú emócie a, samozrejme, sa pri tom ujedajú sušienky. A hoci Opavia doteraz nebola typickým hokejovým spoluhráčom, mení sa to. Pretože čo iné by pri týchto chvíľach malo byť, než sušienky, ktoré Slováci poznajú a milujú už desaťročia?“ pýta sa Jakub Havlík, Creative Lead v Saatchi & Saatchi.

Súťaž o zájazd do Švédska prebieha od 11. februára do 31. marca a v rovnakom období bude kampaň viditeľná v televízii, v online prostredí a takisto na out-of-home nosičoch po celom Slovensku. V televíznej reklame si zahral Peter Čerešňák.

Na kampani sa podieľali agentúry z celej Publicis Groupe. Za kreatívnou myšlienkou kampane stála česká agentúra Saatchi & Saatchi, o nákup médií a mediálnu stratégiu sa postarala mediálna divízia skupiny v Českej republike aj na Slovensku. Partnerstvo značky Opavia a Slovenského zväzu ľadového hokeja viedol tím Starlink, ktorý sa v českom Publicis Groupe venuje obsahovým partnerstvám a špeciálnym projektom.

Publicis Groupe dlhodobo spolupracujeso spoločnosťou Mondelēz ako jej strategický partner.

OPAVIA hokejová súťaž.

Vizitka kampane

Account Director: Zoran Boškovič

Account Management:CZ: Barbora Proroková, SK: Beata Berošová, Ivana Dlugošová

Production: Roar Production 

Kamera: Tomáš Moravec

Copywriter: Jan Peroutka

Art Director: Jakub Havlík, David Vladyka

Stratégia: Karolína Trávníčková, Soňa Procházková

Mediálne formáty: TV, sociálne siete (Instragram, Facebook), YouTube

Trvanie kampane: február - marec 2025

01 - Modified: 2024-07-15 07:39:27 - Feat.: - Title: Asociácia mediálnych agentúr oznámila zmeny vo svojom vedení a privítala nového člena 02 - Modified: 2024-04-16 12:53:20 - Feat.: - Title: Trendy v digitále: Všetci spomínajú AI, ale trh ovplyvnili aj nižšie budgety 03 - Modified: 2023-11-07 09:33:48 - Feat.: - Title: Zlatý Bažant je novým spoluhráčom Slovenskej hokejovej reprezentácie 04 - Modified: 2023-10-03 12:55:15 - Feat.: - Title: IKEA spúšťa novú brandovú kampaň „Buďte láske bližšie“ 05 - Modified: 2018-07-12 07:17:18 - Feat.: - Title: Opavia sa obúva do sušienok. Značka vytvorila limitovanú edíciu tenisiek
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. február 2025 11:47