Nové partnerstvo spoločnosti Opavia so Slovenským zväzom ľadového hokeja spája národný šport s obľúbenou značkou sušienok. „S našou agentúrou Publicis Groupe sme hľadali dlhodobé partnerstvo, ktoré by prirodzene spojilo veci, ktoré sú typicky slovenské. Spojenie s hokejovým zväzom sa potom prirodzene vyvinulo do tejto súťaže, v ktorej budú môcť naši zákazníci zažiť majstrovský hokej na vlastnej koži,“ povedal Colin O‘Toole, marketingový riaditeľ spoločnosti Mondelēz pre Česko, Slovensko a Maďarsko.
Kampaň pre značku Opavia k súťaži o zájazd do Švédska, pracuje s niekoľkými výraznými kultúrnymi a hodnotovými aspektmi, ktoré prirodzene spájajú značku so slovenským hokejom a chvíľami, ktoré ľudia prežívajú so svojimi rodinami a priateľmi. „Hokejové zápasy sú na Slovensku rodinným rituálom - fandí sa naprieč generáciami, spoločne sa prežívajú emócie a, samozrejme, sa pri tom ujedajú sušienky. A hoci Opavia doteraz nebola typickým hokejovým spoluhráčom, mení sa to. Pretože čo iné by pri týchto chvíľach malo byť, než sušienky, ktoré Slováci poznajú a milujú už desaťročia?“ pýta sa Jakub Havlík, Creative Lead v Saatchi & Saatchi.Súťaž o zájazd do Švédska prebieha od 11. februára do 31. marca a v rovnakom období bude kampaň viditeľná v televízii, v online prostredí a takisto na out-of-home nosičoch po celom Slovensku. V televíznej reklame si zahral Peter Čerešňák.
Publicis Groupe dlhodobo spolupracujeso spoločnosťou Mondelēz ako jej strategický partner.
Vizitka kampane
Account Director: Zoran Boškovič
Account Management:CZ: Barbora Proroková, SK: Beata Berošová, Ivana Dlugošová
Production: Roar Production
Kamera: Tomáš Moravec
Copywriter: Jan Peroutka
Art Director: Jakub Havlík, David Vladyka
Stratégia: Karolína Trávníčková, Soňa Procházková
Mediálne formáty: TV, sociálne siete (Instragram, Facebook), YouTube
Trvanie kampane: február - marec 2025