V prvom polroku tohto roka sa na Slovensku, podľa údajov Zväzu automobilového priemyslu na Slovensku (ZAPSR) predalo 51 891 osobných automobilov, čo znamená medziročný rast viac ako 6,18 %.
Lídrom v predaji tradične zostáva značka Škoda s viac ako 10-tisíc predanými novými vozidlami.
S väčším odstupom ju nasleduje značka Volkswagen a top trojku uzatvára Hyundai. Medziročne sa teda v poradí top 3 značiek nič nemení.
Najväčší medziročný nárast, medzi značkami s polročným predajom nad tisíc vozidiel, vykazujú značky Peugeot a Citroën.
Aj v rámci rebríčka predaja automobilov podľa modelov jednoznačne vedie Škoda. Lídrom prvého polroka 2018 je Škoda Fabia 3.
Poznámka: Uvedené údaje ZAPSR predstavujú registrácie nových vozidiel dovezených oficiálne, teda prostredníctvom oficiálnych importérov.