TescoReuters
StoryEditor

Tesco chce v Británii lepšie konkurovať Lidlu. Uvažuje nad diskontnými predajňami

23.07.2018, 15:55
Autor:
TASRTASR
Tesco v roku 2014 vykázalo svoje najhoršie výsledky v histórii.

Britský maloobchodný reťazec Tesco, najväčší v krajine, uvažuje o zmene niektorých prevádzok na diskontné predajne, aby lepšie konkuroval nemeckým diskontom Aldi a Lidl na domácom trhu.

Tesco identifikovalo až 60 obchodov v Spojenom kráľovstve, ktoré sa môžu zmeniť na novú sieť diskontných obchodov.

Tá by mohla začať fungovať už v septembri pravdepodobne pod názvom Jack's (ako pocta zakladateľovi reťazca Tesco Jackovi Cohenovi), keďže dcérska spoločnosť britského maloobchodného reťazca sa pokúsila zaregistrovať tento názov ako ochrannú známku. Uviedli to nemenované zdroje.

Tesco v predchádzajúcich rokoch zápasilo s poklesom predaja. V roku 2014 vykázalo svoje najhoršie výsledky v histórii. Dôvodom bol tlak diskontných reťazcov, ako sú Aldi a Lidl, ktoré sťažili podmienky na britskom maloobchodnom trhu. Vlani sa však už jeho hospodárske výsledky zlepšili, aj vďaka reštrukturalizácii.

01 - Modified: 2021-10-27 14:05:52 - Feat.: - Title: Lidl štartuje vlastný podcast 02 - Modified: 2021-01-29 12:29:39 - Feat.: - Title: Rada pre reklamu vyniesla verdikt: Sťažnosť na reklamu Lidla je neopodstatnená 03 - Modified: 2021-01-05 09:20:04 - Feat.: - Title: Značka Dove a Tesco spojili svoje sily a vyzbierali financie pre organizáciu Chuť žiť 04 - Modified: 2020-12-16 11:04:40 - Feat.: - Title: Samoobslužné pokladnice už aj v Lidli 05 - Modified: 2020-11-24 09:07:03 - Feat.: - Title: Lidl mení PR agentúru
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 15:05