ŠKODA AUTO zadala svoju zákazku v oblasti medzinárodnej marketingovej komunikácie agentúram OPTIMIST a thjnk. Obe agentúry sa výberového konania, ktoré česká automobilka vyhlásila, zúčastnili spoločne a svojou ponukou sa im podarilo spoločnosť presvedčiť.
Americká agentúra OPTIMIST, ktorá sa špecializuje na digitálnu komunikáciu a experience-design, zastrešuje svoje európske aktivity z Hamburgu, kde sídli aj centrála fullservisového poskytovateľa služieb thjnk.
Kvôli zákazke od spoločnosti ŠKODA založili agentúry spoločný podnik, ktorý zaháji v Prahe svoju činnosť už začiatkom roku 2019.
Marc Brinkmann, vedúci marketingu spoločnosti ŠKODA AUTO hovorí: „Spoločnosť ŠKODA AUTO má ambiciózne ciele. Preto sme sa rozhodli pre koncentrované know-how agentúr OPTIMIST a thjnk v oblasti automotive. Spoločne značke dodáme väčší lesk a viditeľnosť na medzinárodných trhoch.“„Vo výberovom konaní sme získali presvedčenie, že so spoločným podnikom agentúr OPTIMIST a thjnk budeme môcť definovať nové meradlá v automobilovej komunikácii a našu značku ešte silnejšie a úspešnejšie profilovať,“ dodáva Thanh Vu Tran, vedúci globálnej marketingovej komunikácie a stratégie spoločnosti ŠKODA AUTO.
Okruhy marketingovej komunikácie, ktoré bude nový konglomerát zastrešovať, pokrýva tematické oblasti stratégie, klasickej reklamy, digital content marketingu, experience design a point of sale-marketing. Zamestnanci v Prahe budú môcť využívať zdroje agentúr OPTIMIST aj thjnk – ŠKODA tak bude profitovať z rozsiahlych vecných skúseností a kreativity oboch agentúr.