V imidžovom klipe hlavného mesta ukazuje svoje najobľúbenejšie miesta v Bratislave.
Bratislava má čo ukázať, myslí si Jasmina Alagič, ktorá v novej kampani ukazuje svoje najobľúbenejšie miesta hlavného mesta. V imidžovom klipe ponúkne tipy na romantickú prechádzku, štýlový bar alebo aj unikátnu módu. Podľa Jasminy nemusíme cestovať do zahraničia, aby sme si užili leto naplno. Nezabudnuteľné zážitky máme aj doma, v Bratislave.
Krátku imidžovú reportáž o Bratislave pre slovenské publikum vytvorila organizácia Bratislava Tourist Board spolu s Fashion TV. Je súčasťou kampane „Bratislava je aj TVOJE hlavné mesto“.
01 - Modified: 2022-06-28 04:52:49 - Feat.: - Title: Bratislava láka turistov. Ako 72-hodinové mesto, ktoré zažijete na vlastné nohy
02 - Modified: 2021-11-08 18:57:47 - Feat.: - Title: Turizmus sa podľa prognózy spamätá z krízy až v roku 2025, môžu však vzniknúť aj šedé zóny
03 - Modified: 2021-07-15 18:42:14 - Feat.: - Title: Spoznajte nepoznané zákutia Bratislavy. Inšpirujte sa novou sériou videí a bezplatnými prehliadkami
04 - Modified: 2020-12-08 11:11:06 - Feat.: - Title: Dunajské nábrežie v Bratislave sa rozžiarilo umením
05 - Modified: 2021-11-08 18:55:08 - Feat.: - Title: Kaviareň v kostole či ďalšie UFO v Bratislave. Projekt Turistom vo vlastnom meste pokračuje