StoryEditor

Bratislava láka turistov. Ako 72-hodinové mesto, ktoré zažijete na vlastné nohy

28.06.2022, 06:51
Autor:
redred

Kampaň pre Bratislava Tourist Board pripravilo PS:Digital.

Slovensko, Česko, Rakúsko, Nemecko a Veľká Británia. To sú krajiny, v ktorých sa už rozbehla kampaň na prilákanie návštevníkov do nášho hlavného mesta. Slogan kampane od PS:Digital: znie: Bratislava. Zažite ju na vlastné nohy! Návštevníkom sa Bratislava zároveň prezentuje ako 72 - hodinové mesto.

„Výhodou Bratislavy je, že ju môžete spoznávať pešo. Všetko je tu blízko a poruke, čo je veľká výhoda v porovnaní s inými hlavnými mestami.“ vysvetľuje insight kampane Katka Kurečková, Creative DIrector a Head of Ideas, PS:Digital. „Kreatívny koncept sme vymýšľali pred vyše rokom, počas vrcholu pandémie. Hľadali sme dôvod, ktorý priláka ľudí do Bratislavy, keď sa opäť začne slobodne cestovať a našli sme ho práve v kompaktnosti hlavného mesta,“ dodáva Katka Kurečková.

„Koncept Na vlastné nohy nás zaujal najviac, preto sme si v tendri vybrali práve spoluprácu z PS:Digital“, hovorí Michal Foltýn z Bratislava Tourist Board. „ V časoch keď sa po dvoch pandemických rokoch opäť naštartoval mestský turizmus je pre nás dôležité v silnej konkurencii zaujať netradičným konceptom kampane. Koncept sa zároveň podarilo vizuálne veľmi zaujímavo spracovať do videospotov aj iných formátov. Verím, že aj vďaka tejto kampani prilákame do Bratislavy nových návštevníkov z cieľových trhov,“ dodáva Michal Foltýn.

„Vytvoriť takúto komplexnú kampaň v troch jazykových mutáciách pre päť krajín je celkom slušný challange, pripravovali sme nielen hero video a všetky formáty do sociálnych sietí, ale aj inzercie, rádiospoty, OOH, pešie mapky, bolo toho naozaj dosť. No z výsledku máme naozaj veľkú radosť,“ hovorí Blažena Ambróz Sedrovičová, Managing Director PS:Digital.

Vizitka kampane:

Názov kampane: Na vlastné nohy
Client: Bratislava Tourist Board /Michal Foltýn
Idea Maker & Copywriter: Katarína Kurečková
Art Direction: Eva Vašíčková
Managing Director: Blažena Ambróz Sedrovičová
Account Manager: Patrícia Štibravá
Account Executive: Denisa Bojdová
Použité médiá: online + rádio + OOH
Produkcia video spotov: Vrizzly production
Zvuk: Bajko
Cieľové trhy: Slovensko, Česká republika, Rakúsko, Nemecko, Spojené kráľovstvo

01 - Modified: 2025-11-19 15:02:29 - Feat.: - Title: Kampaň, ktorá pomáha. ZSE a VSE spojili sily, aby školám darovali fotovoltiku 02 - Modified: 2025-09-01 11:56:45 - Feat.: - Title: 365.bank spúšťa druhú vlnu kampane "Chcem tento účet". Ondrík s Nahálkom sa opäť dostávajú do nečakých vtipných situácií 03 - Modified: 2025-08-15 11:01:33 - Feat.: - Title: WIFI JETU, aj tu, Wi-Fi je všade – odkazuje Orange v novej kampani 04 - Modified: 2025-08-15 08:52:29 - Feat.: - Title: O2 v novej kampani predstavuje optický internet, ktorý zákazníkov odmení 05 - Modified: 2025-08-08 11:52:00 - Feat.: - Title: Daj odber, odkazujú slovenskí a českí youtuberi v medzinárodnej kampani pre Slovak Telekom a T-Mobile
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 22:30