StoryEditor

Bratislava láka turistov. Ako 72-hodinové mesto, ktoré zažijete na vlastné nohy

28.06.2022, 06:51
Autor:
redred

Kampaň pre Bratislava Tourist Board pripravilo PS:Digital.

Slovensko, Česko, Rakúsko, Nemecko a Veľká Británia. To sú krajiny, v ktorých sa už rozbehla kampaň na prilákanie návštevníkov do nášho hlavného mesta. Slogan kampane od PS:Digital: znie: Bratislava. Zažite ju na vlastné nohy! Návštevníkom sa Bratislava zároveň prezentuje ako 72 - hodinové mesto.

„Výhodou Bratislavy je, že ju môžete spoznávať pešo. Všetko je tu blízko a poruke, čo je veľká výhoda v porovnaní s inými hlavnými mestami.“ vysvetľuje insight kampane Katka Kurečková, Creative DIrector a Head of Ideas, PS:Digital. „Kreatívny koncept sme vymýšľali pred vyše rokom, počas vrcholu pandémie. Hľadali sme dôvod, ktorý priláka ľudí do Bratislavy, keď sa opäť začne slobodne cestovať a našli sme ho práve v kompaktnosti hlavného mesta,“ dodáva Katka Kurečková.

„Koncept Na vlastné nohy nás zaujal najviac, preto sme si v tendri vybrali práve spoluprácu z PS:Digital“, hovorí Michal Foltýn z Bratislava Tourist Board. „ V časoch keď sa po dvoch pandemických rokoch opäť naštartoval mestský turizmus je pre nás dôležité v silnej konkurencii zaujať netradičným konceptom kampane. Koncept sa zároveň podarilo vizuálne veľmi zaujímavo spracovať do videospotov aj iných formátov. Verím, že aj vďaka tejto kampani prilákame do Bratislavy nových návštevníkov z cieľových trhov,“ dodáva Michal Foltýn.

„Vytvoriť takúto komplexnú kampaň v troch jazykových mutáciách pre päť krajín je celkom slušný challange, pripravovali sme nielen hero video a všetky formáty do sociálnych sietí, ale aj inzercie, rádiospoty, OOH, pešie mapky, bolo toho naozaj dosť. No z výsledku máme naozaj veľkú radosť,“ hovorí Blažena Ambróz Sedrovičová, Managing Director PS:Digital.

Vizitka kampane:

Názov kampane: Na vlastné nohy
Client: Bratislava Tourist Board /Michal Foltýn
Idea Maker & Copywriter: Katarína Kurečková
Art Direction: Eva Vašíčková
Managing Director: Blažena Ambróz Sedrovičová
Account Manager: Patrícia Štibravá
Account Executive: Denisa Bojdová
Použité médiá: online + rádio + OOH
Produkcia video spotov: Vrizzly production
Zvuk: Bajko
Cieľové trhy: Slovensko, Česká republika, Rakúsko, Nemecko, Spojené kráľovstvo

01 - Modified: 2023-05-10 10:34:31 - Feat.: - Title: Kampaň: Kráľovská kategória neurobila dieru do sveta 02 - Modified: 2022-09-19 11:54:48 - Feat.: - Title: FLEMA MEDIA AWARDS 2022: Zoznam finalistov je kompletný, sú v ňom viaceré práce zo Slovenska 03 - Modified: 2022-09-09 10:32:51 - Feat.: - Title: Poštová banka spustila novú kampaň na refinancovanie úverov 04 - Modified: 2022-08-26 07:17:31 - Feat.: - Title: AVON: Ružová je farbou prevencie 05 - Modified: 2022-08-26 07:12:38 - Feat.: - Title: JUB: Vymaľuj s nami Slovensko
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 17:35