Súťaž bude aj tento rok vyberať najlepšieho marketéra s cieľom posilniť vnímanie roly zadávateľa v marketingovom mixe.
Víťaz by mal byť inšpiráciou pre ostatných marketingových profesionálov a reprezentovať marketing aj v rámci širšej biznis komunity. Nominácie môže posielať odborná verejnosť do konca októbra, o najlepšom rozhodne porota a bude ocenený 30. novembra počas slávnostného večera EFFIE a Agentúry roka. Vyhlasovateľom súťaže je občianske združenie Ľudia z marketingu, ktoré zastupuje zadávateľov reklamy na Slovensku.
„Hľadáme človeka profesionála, ktorý svojím výnimočným prístupom významne prispel k úspechu firmy, ktorej marketing riadi. Chcel by som preto vyzvať všetkých, ktorých marketing zaujíma a baví, aby nominovali svojich kolegov, klientov, biznis partnerov na toto výnimočné ocenenie,” dodáva Peter Holík, člen občianskeho združenia Ľudia z marketingu (LzM).
Kto je Marketér roka?
Marketér roka vedie marketing značky, ktorá v posledných dvanástich mesiacoch (s prihliadnutím na doterajšiu prácu) jednoznačne excelovala a získala si tak všeobecné uznanie v komunite marketingových profesionálov. Minulý rok získal toto ocenenie Igor Tóth z O2 Slovakia.
Ako bude prebiehať súťaž?
Nominácie môže podať odborná verejnosť emailom na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.. Nominácia musí obsahovať meno, pozíciu, názov zamestnávateľa a dôvod – prečo by mal nominovaný získať toto ocenenie. Následne ho osloví organizátor, aby vyjadril s nomináciou svoj súhlas a zaslal najneskôr do 30.októbra odpovede na 3 otázky:
- aká bola marketingová výzva, ktorej čelil v posledných dvanástich mesiacoch,
- akú stratégiu a aktivity zvolil a riadil,
- aké výsledky sa mu podarilo dosiahnuť.
Z potvrdených nominácii vyberie užšia porota TOP 10, z ktorých následne hlasovaním členovia LzM určia troch marketérov na shortlist. Shortlist bude verejnosti oznámený 15. novembra 2018. Víťaza vyberú členovia LzM na spoločnom stretnutí a jeho meno bude vyhlásené 30. novembra 2018 počas slávnostného večera vyhlasovania ocenení EFFIE a Agentúry roka.
Občianske združenie Ľudia z marketingu (LzM) má za cieľ vybudovať komunitu expertov a osobností, ktorí úspešne pôsobili či pôsobia ako marketingoví riaditelia, manažéri, komunikační experti a stratégovia u top 200 zadávateľov reklamy, s úmyslom kultivovať prostredie marketingu na Slovensku prostredníctvom zdieľania skúseností, inšpirácie, vzdelávania a nastavovania trhových štandardov.