o. z. Ľudia z marketingu
StoryEditor

Druhý ročník súťaže Marketér roka štartuje nominácie

01.10.2018, 10:16
Autor:
(red)(red)
Nominácie môže posielať odborná verejnosť do konca októbra .

Súťaž bude aj tento rok vyberať najlepšieho marketéra s cieľom posilniť vnímanie roly zadávateľa v marketingovom mixe.

Víťaz by mal byť inšpiráciou pre ostatných marketingových profesionálov a reprezentovať marketing aj v rámci širšej biznis komunity. Nominácie môže posielať odborná verejnosť do konca októbra, o najlepšom rozhodne porota a bude ocenený 30. novembra počas slávnostného večera EFFIE a Agentúry roka. Vyhlasovateľom súťaže je občianske združenie Ľudia z marketingu, ktoré zastupuje zadávateľov reklamy na Slovensku.

„Hľadáme človeka profesionála, ktorý svojím výnimočným prístupom významne prispel k úspechu firmy, ktorej marketing riadi. Chcel by som preto vyzvať všetkých, ktorých marketing zaujíma a baví, aby nominovali svojich kolegov, klientov, biznis partnerov na toto výnimočné ocenenie,” dodáva Peter Holík, člen občianskeho združenia Ľudia z marketingu (LzM).

Kto je Marketér roka?

Marketér roka vedie marketing značky, ktorá v posledných dvanástich mesiacoch (s prihliadnutím na doterajšiu prácu) jednoznačne excelovala a získala si tak všeobecné uznanie v komunite marketingových profesionálov. Minulý rok získal toto ocenenie Igor Tóth z O2 Slovakia.

Ako bude prebiehať súťaž?

Nominácie môže podať odborná verejnosť emailom na adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.. Nominácia musí obsahovať meno, pozíciu, názov zamestnávateľa a dôvod – prečo by mal nominovaný získať toto ocenenie. Následne ho osloví organizátor, aby vyjadril s nomináciou svoj súhlas a zaslal najneskôr do 30.októbra odpovede na 3 otázky:

  1. aká bola marketingová výzva, ktorej čelil v posledných dvanástich mesiacoch,
  2. akú stratégiu a aktivity zvolil a riadil,
  3. aké výsledky sa mu podarilo dosiahnuť.

Z potvrdených nominácii vyberie užšia porota TOP 10, z ktorých následne hlasovaním členovia LzM určia troch marketérov na shortlist. Shortlist bude verejnosti oznámený 15. novembra 2018. Víťaza vyberú členovia LzM na spoločnom stretnutí a jeho meno bude vyhlásené 30. novembra 2018 počas slávnostného večera vyhlasovania ocenení EFFIE a Agentúry roka.

Občianske združenie Ľudia z marketingu (LzM) má za cieľ vybudovať komunitu expertov a osobností, ktorí úspešne pôsobili či pôsobia ako marketingoví riaditelia, manažéri, komunikační experti a stratégovia u top 200 zadávateľov reklamy, s úmyslom kultivovať prostredie marketingu na Slovensku prostredníctvom zdieľania skúseností, inšpirácie, vzdelávania a nastavovania trhových štandardov.

01 - Modified: 2018-10-01 09:40:25 - Feat.: 0 - Title: Občianske združenie Ľudia z marketingu má dvoch nových členov
01 - Modified: 2021-12-10 11:36:25 - Feat.: - Title: Marketérom roka 2021 je Juraj Pobjecký z Isadore 02 - Modified: 2021-11-09 09:45:46 - Feat.: - Title: Hľadá sa kreatívna agentúra pre zlepšenie komunikačnej stratégie očkovacej kampane 03 - Modified: 2020-10-30 11:31:05 - Feat.: - Title: Ocenenie MARKETÉR ROKA má nové pravidlá 04 - Modified: 2020-04-09 16:09:39 - Feat.: - Title: Globálnym marketérom roka sa stala Lubomira Rochet z L’Oréal 05 - Modified: 2019-11-22 19:38:59 - Feat.: - Title: Marketérom roka 2019 je Dáša Juríková zo Slovenskej sporiteľne
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
28. apríl 2024 07:03