Posolstvom vianočnej kampane mobilného operátora Orange je: Byť verný sa oplatí. V reklame promuje ponuku vernostného programu, v rámci ktorého má pripravené výhody aj pre zákazníkov s balíkmi Love 50 € a Love 60 €. V spote si zahrá hlavnú úlohu šikovná babka, ktorá vo svojej tajnej miestnosti skrýva "nástroje" na vyriešenie každej situácie. Tentokrát ide o rýchle uštrikovanie svetrov pre celú rodinu.
Pre Stratégie sa k spotu vyjadrila Katarína Špirková, advertising manager Orangeu: "Našim zákazníkom sa chceme poďakovať za to, že sú s nami, za ich vernosť sa im chceme odmeniť a práve odmenou je niečo, čo využijú všetci členovia v rodine. Aj takýmto spôsobom dokazujeme to, že sa vieme o celú rodinu postarať. Práve táto naša ponuka, ktorú komunikujeme spotom s akčnou babkou , je o odmenách a darčekoch pre našich zákazníkov. Aby sme sa čo najviac priblížili k zákazníkom, hľadali sme nejaký príbeh zo života, ktorý by toto ukázal. Práve babka je symbol starostlivosti, človeka, ktorý sa o ostatných v rodine s láskou stará. Babka je len symbol, hlavná myšlienka je postaranie sa, starostlivosť a odmenenie všetkých v rodine. Babka túto myšlienku veľmi dobre stelesňuje."
O kreatívu sa postarala reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett.
Vizitka kampane
Názov kampane: Orange svojim pre rodinu
Klient: Orange Slovensko, a.s.
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett / Zaraguza
Kreatívny riaditeľ: Martin Ondrušek
Art director: Zuzana Porubcová, Martin Ondrušek,
Copywriter: Simona Luteránová
Account: Lenka Karolčíková, Daniela Árpová
Mediálna agentúra: Unimedia
Použité médiá: TV + 360 media mix
Termín nasadenia: 26.10.2018
Cieľová skupina: Mass market
Produkcia televízneho spotu: Filmservice Productions
Réžia: Štěpán FOK Vodrážka
Názov pesničky použitej v spote: komponovaná hudba Michal Novinski