Vizuálna identita Fun rádia sa dočkala refreshu. Rádio 1. novembra oficiálne predstavuje svoje refreshnuté logo a nový vizuálny štýl.
"Po ôsmich rokoch sme dospeli k názoru, že značka potrebuje nový vizuálny impulz a hlavne nové pravidlá pre používanie loga rádia a jeho subbrandov”, povedal o avizovaných zmenách programový riaditeľ Fun rádia Marek Mikúšek.
Logo sa zbavilo 3D prvkov, je jednoduchšie, modernejšie a vzhľadom na svoju historicky silnú fixáciu si zachováva ikonickú farebnosť a hlavné prvky. Tie sa aktuálne preniesli aj do architektúry namingu a log ostatných služieb rádia v online.
"Vizuálny štýl sme postavili na organických fluidných tvaroch, vychádzajúcich zo samotného loga, ktoré v náznakoch pripomínajú audio equalizér. Tie dopĺňame o hravé geometrické tvary tak, aby nová vizualita podporovala dynamiku, hravosť a zábavu ako kľúčové hodnoty značky. Vytvorili sme tak výrazný, nekonečne rozvíjateľný a ľahko aplikovateľný komunikačný systém”, hovorí Maroš Kemény, managing director reklamnej agentúry ČOSI, ktorá je autorom nového vizuálneho štýlu, refreshu loga i dizajnu nového rádiového webu. Ten Fun rádio spustí v priebehu novembra.