archív
StoryEditor

Kaufland na TikToku komunikuje špeciálne vytvoreným obsahom

10.01.2022, 10:40
Autor:
redred
Spoločnosť pre túto sociálnu sieť tendrovala produkciu, kreatívu zverila THIS IS LOCCO.

TikTok sa stáva čoraz obľúbenejším aj u slovenských značiek. Na vlnu krátkych videí s obyčajne rýchlym strihom nastúpil pred časom aj slovenský Kaufland. TikTok sa stal plnohodnotnou súčasťou mediamixu 360-stupňovej kampane na multifunkčné ihrisko K Park, ktoré môžu ľudia získať pre svoje mesto za hlasovanie.

Projektom K Park chceme prispieť k tomu, aby mladí ľudia opäť našli záľubu v pohybe a aktívnom relaxe na čerstvom vzduchu. Budeme radi, ak sa naše športovo-oddychové areály stanú miestom, kde sa tínedžeri, ale nielen oni, budú radi stretávať a športovať,“ hovorí Samuel Machajdík, hovorca spoločnosti Kaufland Slovensko.

Na produkciu videí vyhlásil Kaufland tender, v ktorom uspeli Protos Productions s režisérom Erikom Oslancom. Nakrútených bolo dokopy 12 videí, v ktorých vystupujú účinkujúci z televízneho spotu – teda mladí ľudia, ktorí sú skutočne doma v športoch či aktivitách, ktorým sa budú môcť ľudia venovať aj v nových K Parkoch.

„Casting bol mimoriadne dôležitý. Nestačili nám pekné tváričky, ale už do televízneho spotu sme hľadali mladých ľudí s reálnym talentom. Ten sme zúročili na TikToku, kde sme nemohli nič oklamať. Chceli sme byť autentickí a vytvoriť skutočne jedinečný content, ktorý bude ľudí reálne inšpirovať a vytvorí wow efekt,“ hovorí Martin Polakovič, copywriter z This is Locco.

TikTok je veľmi špecifický. Spôsob komunikácie na ňom je rozdielny od iných platforiem, prináša rôzne technické obmedzenia, ale aj nové a zaujímavé možnosti, a tiež interaktivitu s divákmi. Už od kreatívy bolo veľmi obohacujúce pracovať s týmito aspektmi tak, aby sme vytvorili niečo organické, plnohodnotne TikTokové a tým naplno využili tento nový potenciál,” dodáva režisér Erik Oslanec.

Videá sú rozdelené na náučné, v ktorých nám naši hrdinovia ukazujú, ako zvládnuť jednotlivé triky, aj výzvy, ktoré si už vyžadujú väčšie zručnosti. Kaufland tak kampaňou pokrýva širšiu cieľovku, ktorá bude navštevovať aj samotné novovybudované K Parky – od úplných začiatočníkov až po reálne talenty, ktoré si prídu potrénovať na čerstvom vzduchu.

@kauflandslovensko ?‍♀️Zrelaxuj sa na vzduchu a získaj jedinečný K Park pre svoje mesto. Hlasovať a hrať o 30 smartfónov môžeš na Kauflandpark.sk #kaufland #kpark ♬ Glitter fantastic synthesizer music(985543) - Tata Yamashita

Hoci jednotlivé K Parky budú vybudované v exteriéroch, pre zimu sa nakrúcalo v interiéri, konkrétne v priestore Hangair v Bratislave, ktorý ponúka ideálne podmienky na najrôznejšie aktivity.

Vizitka kampane:
Klient: Kaufland: Janka Ištóková
Agentúra: This is Locco
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara
Copywriter: Martin Polakovič, Daniel Vachuna, Soňa Belyusová
Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica
Produkcia: Protos Productions
Réžia: Erik Oslanec

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 07:59