Ako informovala spoločnosť St. Nicolaus-trade, v súčasnom dynamickom prostredí čoraz viac ľudí vyhľadáva lokálne či prírodné produkty a ich popularita medzi spotrebiteľmi neustále rastie. Nicolaus Vodka nadväzuje práve na tieto trendy a uvádza na trh nový rad produktov Herbal. „Spojenie sveta bylín a extra jemnej vodky odhaľuje dosiaľ nepoznané chute v slovenských vodkách,“ hovorí Martin Michelík, brand manažér Nicolaus Vodky.
Nový produktový rad je podporený kampaňou z dielne agentúry Heads. Video spot zobrazuje svet čistej zábavy a svet prírody. Na vytvorení špeciálneho beatu inšpirovaného frekvenciami rastlín sa podieľal známy slovenský producent Peter Pann, ktorý vytvoril energickú hudbu, a sám si aj zahral v spote. Za réžiu zodpovedal Roland Wraník, ktorý je známy aj režírovaním hudobných klipov slovenských hip-hopových umelcov. Pompézne scény nakrúcali v priestoroch košickej botanickej záhrady a Východoslovenského múzea.
„Zistenie, že každá rastlina vydáva frekvenciu, ktorá sa nachádza aj v hudbe, je fascinujúce. Preto sme rozvinuli myšlienku, že čistá zábava je všade okolo nás, či v prírode alebo v tanečnom klube. Nicolaus Vodka je hlavne o neobyčajnej zábave s priateľmi, preto bolo pre nás prepojenie prírody, frekvencie, hudby a výnimočného prostredia jasnou kombináciou. Ako to celé dopadlo, prezrádza energický spot plný tajomnosti, svetiel a čistej zábavy,“ hovorí Martin Michelík, brand manažér Nicolaus Vodky.
Online kampaň „Nechaj prírodu zabaviť ťa“, ktorá potrvá do vianočných sviatkov, cieli, podľa slov Martina Michelíka, primárne na mladých ľudí, ktorí radi skúšajú nové veci a radi si užívajú večer s kamarátmi pri spontánnej zábave, aj na nevšedných miestach.
Kampaň je nasadená na sociálnych sieťach Facebook, Instagram, Youtube a na interaktívnych citylightoch v obchodných centrách.
Vizitka kampane:
Agentúra: HEADS
Creative director: Jordan Nikov
Art director: Peter Bruško / Matt Kubica
Copywriter: Leni Ďurkovičová / Fero Pisarovič
Account manager: Michaela Šimonová