Spoločnosť St. Nicolaus-trade prichádza s novým konceptom vlastných predajní. Ide o malé predajne alkoholu s názvom Pán sused, ktoré budú situované na sídliskách. Autorom konceptu je brandingová agentúra Generations.
Zadanie klienta približuje Daniel Bradáč Managing Partner Generations: „Zadanie bolo vytvoriť úplne novú značku predajní s alkoholom na frekventovaných miestach, ktorá bude relevantná pre cieľovú skupinu - čo sú všetci ľudia žijúci v mestách na sídlisku. Chceli sme vytvoriť značku s emóciou pre ľudí a zároveň prostredie, v ktorom sa bude dobre podnikať.“Agentúra vytvorila značku Pán sused, s ktorou sa, podľa slov Daniela Bradáča, vie stotožniť každý, kto býva na sídlisku.
„Pán sused je stelesnením značky, ktorá je pre každého relevantná, ktorú si vie každý zapamätať, každý ju má vo svojom živote a okolí. Keď je niekto Pán sused, tak to už znamená, že ho pozná celé okolie, starší obyvatelia aj mladší. Chodia si k nemu po radu, na drink alebo len tak sa vyrozprávať. Nápad logoytpu fľašky s klobúkom len podčiarkuje a vyjadruje túto ideu,“ hovorí o uvažovaní agentúry Daniel Bradáč.
Pán sused je súčasťou sídliska, života v ňom a to dá sa dlhodobo kreatívne rozvíjať, čo je pre komunikáciu dobrý základ.
„Vetu „Idem k susedovi" alebo „Som u pána suseda, miláčik" použil už každý z nás a rovnako podobné ďalšie situácie sa priam ponúkajú. „Som váš nový sused, prídite na kus reči alebo na pohárik. Tento koncept je skutočne dlhodobý. Dokonca vieme, že klient podľa nami vytvoreného pozicioningu značky vyberal ľudí do predajne, aby to boli jednoducho susedia,“ dodáva Daniel Bradáč.