Nominácie na Marketéra roka 2018 sú už známe. Slávnostné vyhlásenie víťaza sa uskutoční v piatok, 30. novembra, v rámci galavečera súťaže EFFIE 2018. Združenie Ľudia z marketingu pripravili pre víťaza ocenenie v spolupráci so známymi dizajnérmi crafting plastics! studio. Cena je vyrobená iba z jedného materiálu – biologicky rozložiteľného materiálu NUATAN, vyrobeného čisto z obnoviteľných zdrojov. Ako Stratégie informovala Milada Halová, členka prezídia OZ Ľudia z marketingu, základom sú dva do seba zapadajúce polohovateľné kruhy. Kruh, ako dokonalý tvar, bez začiatku a konca, symbolizuje prácu, v ktorej je dôležité kontinuálne niečo budovať a byť pripravený vždy na nové výzvy. Kruh, rovnako ako NUATAN, vďaka svojej pominuteľnosti, dokáže uzatvárať kruh života produktu a materiálu.„Tento materiál je výnimočným slovenským unikátom, predstavuje úplnú revolúciu v bioplastoch, nakoľko je 100% biodegradovateľný a vychádza plne z obnoviteľných zdrojov. Sme úprimne radi, že sme toto ocenenie pripravili v spolupráci s cp! studio. Táto cena symbolizuje, že veľké značky a ľudia v ich vedení, majú vnímať dopady svojej práce na spoločnosť a snažiť sa o čo najväčšiu pridanú hodnotu. Rovnako majú byť odvážni, vizionárski a spolupracovať s talentovanými dizajnérmi a remeselníkmi,“ vyjadrila sa k tvorbe nového ocenenia pre Marketéra roku Milada Halová. Víťaz/víťazka Marketéra roka 2018 bude nominovaný/á za Slovensko vďaka Slovenskému združeniu pre značkové výrobky na cenu Global Marketer of the Year, ktorú naposledy vyhral Keith Weed z Unileveru.
Ľudia z marketingu
StoryEditor
Ocenenie pre Marketéra roka bude z biologicky rozložiteľného materiálu
Združenie Ľudia z marketingu pripravili pre víťaza ocenenie s crafting plastics! studio.
Tip redakcie