Bea World Festival - medzinárodný festival najlepších eventov vyhlásila víťazov. Trojdňové podujatie sa konalo v portugalskom Coimbra a záujemcom, ktorí sa nemohli zúčastniť, organizátori ponúkli príležitosť sledovať vystúpenia spíkrov aj galavečer naživo.
Ocenenie Bea World Grand Prix získala spoločnosť Laqshya Live Experience, ktorá zorganizovala Google Home Training. Cieľom eventu bolo indickému predajnému personálu predviesť, ako Google Home funguje. Predajca podľa spoločnosti potrebuje poznať niečo, čo predáva tak, ako keby to sám už dlhšiu dobu používal. Na udalosti podobnej Escape Room odobrali zúčastneným mobilné zariadenia a jediný spôsob, akým sa z miestnosti dostali bola navigácia pomocou Google Home. Nikto nemohol odísť bez toho, aby nebol tréning dokončený na sto percent.
"Porota sa rozhodla udeliť tomuto projektu Grand Prix kvôli jeho vynikajúcemu prevedeniu vo všetkých smeroch," vyjadril sa prezident poroty Gerd De Bruycker.
Ocenenie za druhé miesto putovalo do Česka. Cenu získala JAD PRODUCTIONS za 24- hodinovú hru vysielanú naživo, ktorá bola realizovaná pri príležitosti spustenia novej triedy Mercedes- Benz A. Do projektu zapojila známych influenceov, ktorí museli splniť rôzne úlohy tak, aby to bolo atraktívne pre sledovateľov na sociálnych sieťach.
Tretie miesto získala taktiež spoločnosť Laqshya Live Experience, ktorá v Mumbai usporiadala projekt s názvom Equal Streets. Aktivity ako jóga, zumba, alebo street dancing boli vykonávané vždy v nedeľu doobeda, kde sa zúčastňovalo zadarmo veľké množstvo ľudí.
Slovensko zastupovala agentúra CREATIVE PRO, ktorá získala shortlist v kategórii Convention za prácu On-Site Meeting pre klienta HB Reavis Slovakia.