Prvý ročník súťaže Young Marketer vyzval všetkých nadšených marketérov do 30 rokov. Súťažnou úlohou bolo podľa zadania vytvoriť stratégiu marketingovej a komunikačnej stratégie pre oblasť sociálneho bankovníctva Slovenskej sporiteľne.
Víťaz sa ako jeden z 30 svetových mladých marketérov zúčastní Young Marketers Academy, ktorá sa koná počas najprestížnejšieho reklamného festivalu Cannes Lions 2019. Organizátorom súťaže je Slovenská sporiteľňa a Klub reklamných agentúr Slovenska.
Odborná porota zložená zo zástupcov Slovenskej sporiteľne a združenia Ľudia z marketingu si preštudovala všetky vypracované zadania a za najlepšie tri projekty určila práce, ktoré vytvorili:
- Juraj Čief
- Romana Umrianová
- Patrícia Reichlová
Celkový víťaz súťaže YOUNG MARKETER bude vyhlásený 30. novembra 2018 na vyhlasovaní výsledkov Effie 2018, agentúra roka a marketér roka, ktoré sa uskutoční v piatok 30.11. v bratislavskom HUB HUBe.