StoryEditor

PF-ky slovenských agentúr. Od umeleckých diel k personalizovaným videám

21.12.2018, 08:09
Autor:
redred
Pozrite si aké kreatívne sú naše agentúry.

Istropolitana Ogilvy prišla s iniciatívou „Spolu budeme les.“ Agentúra sa inšpirovala konfrontačnými kampaňami lesníkov a aktivistov a na Vianoce darovala klientom 200 stromčekov, ktoré sú pripravené na zasadenie. Chce tak prispieť k lepšiemu životnému prostrediu.

Istropolitana Ogilvy

„Dnes o sebe každý hovorí, že je les, ale my sme našich klientov chceli inšpirovať, aby sa chytili lopaty a niečo pre ten les aj spravili. Preto sme im darovali 200 stromčekov, ktoré budú tvoriť symbolický les. Stačí ich už len vonku zasadiť a prispieť tak k lepšej atmosfére na našej planéte. Zároveň sme chceli týmto reflektovať dianie v našej branži, lebo u nás v agentúre veríme, že reklama by mala byť etická a zlepšovať spoločnosť,“ povedal o aktivite managing director agentúry František Toman.

Agentúra Core4 si pre agentúry pripravila príjemné prekvapenie. Zavítali osobne k agentúram a ponúkli im varené víno a kávu. Ak sa pýtate prečo práve takáto PF-ka, Natália Vargová vysvetlila, že v uponáhľanej dobe, „nie je nič lepšie, ako osobný kontakt“. Okrem pohostenia sa rozdávali aj "Zlaté klince", stopercentne konzumovateľné.

​Agentúra daren&curtis dbá na životný štýl klientov a aj Stratégií, a preto rozposlala sklenenú fľašu, dokonca aj s menom. Predtým ako si všetci rozbalili darček, mailom dostali vianočné posolstvo v podobe videa:

MADE BY VACULIK tvrdí, že to nie je vždy len med lízať. Preto ako PF-ku posiela naozajstný med.

MADE BY VACULIK

Effectivity si dalo s PF-kami poriadne veľa námahy a PF-ky povýšili na umelcké dielka. Obrázky aj s popismi uverejnili na svojom Facebookovom profile. Oplatí sa pozrieť.

Agentúra 2create vie, že tuhá zima nie je pre každého a ani pre vtáčiky. Preto vytvorila drevenú vtáčiu búdku s kŕmidlom a pridala k tomu rovno aj krmivo.

Respect APP použil ako PF-ku sériu posterov, ktoré vysvetľujú jednotlivé prvky sexizmu. „Lebo sexizmus nie je len o ukazovaní nahých tiel v reklame, tak nech je v tom jasno!“

Agentúra Triad vytvorila vraj viac ako päťsto personalizovaných videí a rozposlala ich svojim klientom známym a všetkým, ktoré agentúre pomohli na jej ceste stať sa Agentúrou roka.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 13:21