Jeden z najväčších predajcov nábytku na slovenskom a českom trhu, spoločnosť ASKO - NÁBYTOK, prichádza s novou marketingovou kampaňou. Jej cieľom je profilovať spoločnosť ako prvú voľbu pri výbere nábytku a predstaviť ju ako experta v oblasti sedacích súprav, spální a kuchýň.
„Kampaň s názvom „Jednotka pre váš domov“ nadväzuje na komunikačnú líniu uo začiatku roka 2020, teraz však dostáva úplne novú, modernejšiu a vizuálne prepracovanejšiu podobu. Kampaň prebehne v oveľa masívnejšej podobe,“ približuje Andrea Štěpánová, marketingová riaditeľka spoločnosti ASKO – NÁBYTOK.
K ústrednej myšlienke kampane dodáva: „Ponúkame rozsiahly sortiment pre širokú cieľovú skupinu, pričom každému zo zákazníkov chceme poskytnúť najlepší servis a kvalitné doplnkové služby. Zároveň chceme byť prvou voľbou pri nákupe nábytku a vytváraní spokojného domova. Naďalej si prajeme udržať pozíciu jednotky v internetovom predaji nábytku,“ dopĺňa Andrea Štěpánová.
Kampaň bude viditeľná v tlači, TV, rádiu, online a OOH nosičoch. Vizuálne prevedenie bude pri vybraných formátoch obmieňané podľa aktuálneho ročného obdobia. Kreatívnejšieho spracovania sa dočkajú najmä billboardy a bigboardy. Intenzívna outdoorová kampaň sa uskutoční každý druhý mesiac v roku.
„Upravili sme aj televízne a rádiové spoty, ktoré sprevádza nový chytľavý hudobný podmaz. Zmeny čakajú aj všetky pobočky spoločnosti, ich podoba sa postupne zjednotí s aktuálnym vizuálnym štýlom. O kompletnú realizáciu rádiových a televíznych spotov, rovnako ako tlačených vizuálov, sa postaralo zlínske produkčné štúdio IS produkcie,“ dodáva Andrea Štěpánová. Televízna reklama prebehne v rámci Prima Group, sponzoring sa objaví na staniciach TV JOJ a TV Nova.
Vizitka kampane:
Klient: ASKO - NÁBYTOK
Agentúra: GATE 78 s.r.o.
Creative Director: Martin Navrátil
Art Director: Tomáš Kopecký
Copywriter: Martin Navrátil
Stratég: Radek Kameník
Account Director: Petr Konečný
Account Manager: Petr Konečný