StoryEditor

Huawei začal nový rok poriadnym marketingovým prešľapom

07.01.2019, 08:37
Autor:
pzpz
Novoročné prianie uverejnil na Twitter z iPhonu.

Čínska firma Huawei nezačala svoje novoročné marketingové aktivity najšťastnejšie. Novoročné prianie uverejnila na Twitter z iPhonu. Problém spôsobili externí zamestnanci agentúry Sapient, ktorí mali v tom čase technologický problém a nedarilo sa im tweet odoslať z počítača. Pracovníci si teda uľahčili prácu a tweet odoslali z iPhonu, ktorý mal v sebe zahraničnú SIM kartu.

Okamžite po publikovaní bol post zmazaný, ale ako to už na internete býva zvykom, screenshoty sa naďalej virálne šíria.

Twitter

"Tento incident vážne poškodil našu značku," napísala v internej správe Chen Lifang, riaditeľka komunikácie Huawei.

Podobný prešľap sa stal aj izraelskej herečke Gal Gadot, platenej ambasádorke značky. Propagačný tweet na telefón Huawei Mate 10 Pro uverejnila z iPhonu.

Mashable

​V roku 2016 pobavil internet Jaromír Jágr. V čase, keď bol tvárou Huawei, uverejnil na svojom facebookovom profile selfie odfotenú iPhonom. To značka šikovne využila v kampani, ktorú uverejnila začiatkom roka 2018. 

mam.cz

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 13:35