Gillette predstavila novú kampaň „The Best Men Can Be“ vyzývajúcu mužov, aby sa zlepšili tým, že sa postavia sexizmu, šikanovaniu a obťažovaniu.
Dvojminútový spot začína ukážkou spravodajstva, v ktorom sa hovorí o #MeToo a šikane. Ďalej je ukázaných niekoľko situácií, kedy sú muži vykreslení v zlom svetle. Aby to nevyzeralo príliš negatívne, Gillette postupne prechádza k motivácii, aby sa muži stali lepšími. Pretože Gillette verí v tých najlepších ľudí. Preto povzbudzuje mužov k sebakritike a vzornému správaniu.
Posolstvom kampane je, aby muži robili tie správne rozhodnutia a činy, či už veľké alebo malé, ktoré ich urobia lepšími. To naučí aj mladšie generácie chlapcov, byť mužmi.
Súčasťou kampane je aj webová stránka, na ktorej je vyhlásenie o poslaní, že odo dňa spustenia kampane sa značka patriaci do portfólia Protect & Gamble zaväzuje aktívne spochybňovať stereotypy a očakávania toho, čo znamená byť mužom.
Mark Ritson, svetovo uznávaný marketingový expert sa dokonca vyjadril, že snaha o oživenie sloganu „The Best Men Can Be“ zničí obrat firmy a stane sa najhorším marketingovým krokom značky Gillette. Reklamu označil za plytvanie reklamným rozpočtom a zničenie dominantného postavenia na trhu. Ritson hovorí o tom, že Gilette sa rozhodla povedať mužom, ktorí si kupujú Gillette, že nie sú dosť dobrí a mali by sa stať lepšími.
Aj keď je reklama uverejnená iba tretí deň, views neustále rastú a aj šírenie videa je pomerne rýchle. Niektorí označujú kampaň za kontroverznú a sú aj takí, ktorí ju prirovnávajú alebo porovnávajú s Nike reklamou, ktorá si do spotu prizvala Colina Kaepernick.
Pod kampaňovým spotom sa objavujú pozitívne komentáre, avšak prevažujú tie, ktoré značku za tento reklamný počin nechvália. Video spustilo rôzne diskusie.