S tromi skupinami žien pracuje v prvej tohtoročnej kampani určenej pre digitálny priestor značka raňajkových sušienok BeBe Dobré ráno. Oslovuje milujúce mamičky, aktívne ženy a trendy ženy, pričom pre každú z nich má vlastný príbeh.
Reklamné spoty a návrh aj exekúciu ich personalizácie vytvorila agentúra Isobar.
Z ďalších marketingových nástrojov bude výrazná in store podpora v podobe POS materiálov, ochutnávok a drobných darčekov podporujúcich zdravý životný štýl ako sú švihadlá, raňajkové misky alebo desiatové boxy.
Televízny spot pracuje s reálnym ránom, ktoré si možno spríjemniť rýchlymi a plnohodnotnými raňajkami, ktoré sú vždy po ruke. Jeho tvárou je český herec a prieskumník českej gastronómie Lukáš Hejlík.„O tom, či sa páči alebo nepáči váš marketingový odkaz sa ľudia rozhodujú veľmi rýchlo, doslova v priebehu niekoľkých sekúnd,“ hovorí Veronika Demčíková, manažérka značky BeBe Dobré ráno.
„Len relevantný odkaz skutočne zasiahne spotrebiteľa, ktorý je vytrvalo bombardovaný reklamou zo všetkých strán. Keď sa netrafíte, je v tej chvíli preč. Upúšťame preto od tradičnej segmentácie postavenej na veku, pohlaví či príjmoch, ale usilujeme sa o identifikáciu skutočných záujmov spotrebiteľov. Dáta nám potvrdzujú, že takto cielená reklama má výrazne vyšší efekt. Napríklad až pre 9 z 10 užívateľov mobilných telefónov je relevantná reklama impulzom k nákupu tovaru,“ dopľňa Veronika Demčíková.
Pre prácu s novým konceptom boli určené tri silné cieľové skupiny značky: milujúca mamička malých detí, aktívna a športovo založená žena a úspešná žena, ktorá ide na vlne najnovších trendov. V digitálnej kampani v pätnásťsekundových spotoch každú z nich oslovuje iné oznámenie a príbeh z reálneho života.
„Kampaň sme zámerne načasovali do obdobia povianočných predsavzatí, keď väčšina žien, ktoré oslovujeme, rieši zhadzovanie prebytočných kíl a nastavenie zdravých stravovacích návykov. Chceme ich motivovať k voľbe nutrične vyvážených a chutných raňajok, ktoré naštartujú ich deň tým správnym smerom," uzatvára Veronika Demčíková.