Značka BeBe Dobré ráno z portfólia spoločnosti Mondelez International zahájila v januári novú aktivačnú kampaň zameranú na podporu raňajok v spojení so sušienkami.
Predovšetkým v digitálnom prostredí predstaví pomocou piatich českých a slovenských ambasádorov rôzne typy ľudí a ich správanie po rannom prebudení a spojí ich s jednotlivými produktovými radmi značky BeBe Dobré ráno.
Český herec Lukáš Hejlík sa v koncepte reprezentuje ako ranný klasik s kávou a rýchlymi raňajkami, moderátor slovenského rádia Europa 2 Vlado Varecha, sršiaci dobrou náladou už od rána, zastupuje mazané sušienky, youtuberka MOMA citovo spojená so svojim psom zase produkty Na mäkko, česká bloggerka Tereza in Oslo so svojim bábätkom je ambasádorkou radu Mini a jogínka Magdalena, žijúca cvičením, zastupuje vyvážené stravovanie pomocou sušienok s jogurtovou kultúrou.
So všetkými ambasádormi zároveň prebehnú fanúšikovské súťaže „A aký si ráno ty?“. Komunikáciu posilnia taktiež aktivity realizované v in-store.
„Každý z nás je ráno úplne iný. Prebudí nás niečo iné, máme iný štart a inak nastavený budík. Práve odlišnosti v ranných zvykoch nás tak rozdeľujú do rôznych skupín. Niekto sa ráno uspokojí s klasickým stereotypom, iný zase potrebuje mazaný plán pre zahnanie rannej nepohody,“ hovorí Veronika Demčíková, manažérka značky Bebe Dobré ráno pre Českú republiku a Slovensko.
Myšlienku typológie rán a raňajok pripravila agentúra PR.Konektor, ktorá v kampani zastrešuje PR aktivity a v spolupráci s influencerskou agentúrou The HIVE vybrala pre projekt vhodných ambasádorov. PR.Konektor zabezpečil taktiež kreatívne návrhy dizajnov krabičiek, ktoré budú u vybraných predajcov ako darček k nákupu sušienok. Digitálna časť kampane je v réžii agentúry Peppermint, nákup médií zabezpečuje agentúra Carat.
O spoločnosti Mondelez Slovakia s.r.o.
Spoločnosť Mondelez Slovakia s.r.o. je súčasťou skupiny spoločností Mondelēz International, ktorá je popredným svetovým výrobcom čokolády, sušienok, žuvačiek a cukríkov.