Novým marketingovým riaditeľom Plzeňského Prazdroja pre Slovenskú a Českú republiku sa stal Roman Trzaskalik (43). Ten vystriedal Granta McKenzieho, ktorý počas viac ako šiestich rokov vo funkcii získal niekoľko odborných ocenení a bol povýšený na post marketingového riaditeľa materskej spoločnosti Asahi Breweries Europe.
Do Plzeňského Prazdroja prichádza Roman Trzaskalik zo spoločnosti Danone, kde od roku 2006 zastával post riaditeľa a viceprezidenta pre marketing v Saudskej Arábii, Alžírsku a Maroku. S Danone spojil väčšinu svojho profesijného života, po absolvovaní odboru ekonómie na Technickej univerzite v Ostrave začal pracovať najskôr na pozícii obchodného zástupcu, potom sa presunul do marketingu spoločnosti Opavia. Odtiaľ viedla jeho profesijná cesta na vrcholné manažérske posty v materskom Danone.
Roman Trzaskalik výrazne vsádza na tímovú prácu, jeho cieľom je podpora jednotlivých členov marketingu spoločnosti. Zo svojej pozície sa zameria na inovácie a inovatívnu komunikáciu pre ďalší rozvoj kategórií a značiek Prazdroja.
Vo voľnom čase sa venuje rodine, rád cestuje, lyžuje a hrá golf. Je milovníkom pív, najmä ležiakov.