Samsung spúšťa novú kampaň na podporu svojej značky. Položil si v ňom otázku, čo prinesie budúcnosť? V päťdesiatych rokoch minulého storočia odpovedala na túto otázku Doris Dayová piesňou s jednoduchým textom: „Que será, será, či už to bude akokoľvek, bude to tak, ako to bude.“ Jej optimistický fatalizmus inšpiroval celú generáciu, aby sa zbavila starostí a nechala prísť budúcnosť takú, aká bude. V súčasnej dobe, kedy svet vstupuje do novej éry neistoty, odmieta spoločnosť Samsung pristúpiť na tieto slová v duchu laissez-faire a prichádza s prísľubom, že ľuďom umožní vytvárať vlastnú budúcnosť.
V duchu tohto prístupu predstavila spoločnosť Samsung kampaň na podporu značky, ktorú spúšťa v roku, v ktorom nielen oslávi desaťročné výročie vzniku smartfónov Galaxy, ale taktiež položí základy pre ďalšie desaťročie nových, inovatívnych a priekopníckych produktov.
Značka v rámci svojej kampane pripája k bezstarostnému textu tejto už klasickej piesne smelé tvrdenie: to, čo dnes vytvárame, vám umožní vytvárať budúcnosť. Kampaň nadväzuje na filozofiu „Dokážete nemožné“ („Do What You Can't“). Prostredníctvom videa, v ktorom sa predstavujú potenciálne prelomové technológie vrátane bezproblémových skúseností s viacerými zariadeniami, umelej inteligencie a nových displejov, necháva nahliadnuť do ponuky zariadení 5G a skladacích displejov, ktoré budú na trh uvedené v priebehu tohto roka.
Či už ste podnikateľ, módny návrhár alebo hráč mobilných hier, spoločnosť Samsung vám pripravuje pôdu pre zmenu tým, že prináša inovácie do celého radu priemyselných odvetví.