Slovenský pivovar Šariš prichádza na trh s novinkou inšpirovanou anglickým pivom typu ALE. Vrchne kvasený Šariš Ejl je prispôsobený chutiam Slovákov – okrem ľahšej, „piteľnejšej“ receptúry v ňom šarišskí sládkovia použili aj výhradne slovenský slad z vlastnej sladovne. Práve spojenie Anglicka so Slovenskom vystihuje už samotný, dvojzmyselný headline kampane „EJL. ALE PO NAŠOM“.
Prepojenie dvoch rôznych svetov, tradičného anglického a vášnivého slovenského, je aj vizuálnou inšpiráciou televízneho spotu. Cítiť v ňom málo vídaný, poctivý craft – kostýmy, rekvizity, hudba či choreografia sú vytvorené na mieru do posledného detailu.
Kampaň prebieha prostredníctvom viacerých kanálov. Na konci februára odštartovala značka komunikáciu vo forme teasingových YouTube bumperov, v ktorých si okrem iných zahrala aj kráľovná Alžbeta. Od marca je hlavný spot nasadený v TV. Pôjde o vôbec prvé pivo typu ALE od veľkého slovenského pivovaru predávané na celom území našej krajiny.
Vizitka kampane:
Creative Director: Adam Marčan
Art Director: Adam Marčan
Copywriter: Matúš Kvas
Strategy Planner: Patrícia Reichlová
Unit Director: Anna Dzurjaníková
Account Manager: Niki Weng
Režisér: Pepe Ehrenberger
Kamera: Martin Chlpík
Choreografia: Miroslav „Spunkey“ Balogh
Produkcia: Protos Productions