Nová kampaň Prvej Stavebnej Sporiteľne sa na potrebu prerábky domova pozerá z netradičného uhla.
Séria troch televíznych spotov uvádza do situácie s riešením: ak sa na to u vás doma nedá pozerať, môžete zhasnúť. Alebo využite náš výhodný úver. Lišiacka dvojica v nevábne pôsobiacej domácnosti zažíva nepríjemné situácie a prvýkrát sa do toho zamiešajú aj ich deti. Tie však nevidíme, pretože vstupujú do deja až v momente, kedy sa zhasne svetlo a Líškam ostanú svietiť len oči.
S týmto insightom pracuje kampaň v rôznych médiách inak. Pri OOH komunikácii vidíme rodinu Lišiakov, ako sedia na gauči a každý má iným spôsobom zakryté oči.
V rádiospote Líška hovorí poslucháčom o ich šťastí, že to u nich doma nemôžu vidieť, keďže ide o rádioreklamu. V kinospote Lišiaci predpokladajú, že diváci prišli do kina, lebo sa na to u nich doma tiež nedá pozerať.
V online komunikácii a na sociálnych sieťach sa princíp rozširuje aj mimo Lišiackej rodiny.
„Je to veľmi hravá kampaň, vyživná, čo do možností aplikácie na rôzne médiá. A tú výživnosť zabezpečuje skvelý insight, na ktorý sme s kolegami prišli a ktorý som zatiaľ v rámci bankovej komunikácie nezaznamenal,“ hovorí Peter Michalka z Respect APP.
Vizitka kampane:
Agentúra: Respect APP
Creative Director: Peter Michalka
Art Director: Mykola Kovalenko, Mario Poór
Copywriter: Mirka Straková
Stratégia: Yolka Udičová
Account Director: Zuzana Marečková
Account Manager: Michaela Martonová