StoryEditor

Tatra banka má náborovú kampaň. Hlása v nej, že v najlepšom treba začať

17.04.2019, 16:24
Autor:
TSTSpzpz
V novom koncepte bude postupne búrať mýty a stereotypy.

V rámci aktuálnej kampane predstavila Tatra banka Group svoju novú zamestnávateľskú značku #prirodzenenajlepsi. Jadrom kampane je aj nový kariérny portál.

„Sme zamestnávateľom budúcnosti pre smart ľudí a miesto, kde nás baví byť, tvoriť a napredovať,“ približuje novú víziu zamestnávateľa Július Benko, riaditeľ odboru ľudských zdrojov Tatra banka Group.

Tatra banka Group je rôznorodý ekosystém s dvoma značkami Tatra banka a Raiffeisen banka, dcérskymi spoločnosťami, centrálou a pobočkovou sieťou a v rámci toho rôznymi profesiami. Nájdete v nej IT-čkárov, obchodníkov, marketérov, právnikov, sociológov či analytikov – teda ľudí, ktorí sa venujú práci rôzneho druhu vo viacerých odboroch.

„Náborová kampaň pre obe značky má podporiť nový employer promise, ktorý zdôrazní silu rôznorodosti a synergiu unikátnych talentov a schopností. Do jeho tvorby sa zapojili všetci zamestnanci, spolu so štúdiom Echt sme hľadali niečo, čo nás všetkých prirodzene spája – od pobočkového pracovníka po generálneho riaditeľa a od Bratislavy až po Košice – a priniesli sme identitu-neidentitu. Hashtag, ktorý našim ľuďom hovorí, akí sú, prečo si ich Tatra banka a Raiffeisen banka váži a čo majú spoločné. #prirodzenenajlepsi nie je logo, ale statement. Obe značky – Tatra banka aj Raiffeisen banka sú powered by people‘. Chceme byť dobrým zamestnávateľom pre múdrych a šikovných ľudí všetkých generácií, lebo vieme, že sú to ľudia,  ktorí stoja za všetkými našimi inováciami a ktorí tvoria banku s celosvetovo najlepšou ponukou online produktov a najväčším počtom ocenení na Slovensku,“ dodáva Milada Halová, riaditeľka odboru komunikácie a stratégie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka.

Kampaň na zamestnávateľskú značku #prirodzenenajlepsi bude viditeľná najmä v online priestore. Dominovať budú autentické videá, ktoré majú nielen predstaviť hlavnú myšlienku kampane „V najlepšom treba začať“, ale aj búrať mýty o práci v banke. Do kampane sa popri zamestnancoch banky zapojili aj známe osobnosti ako snoubordistka a podnikateľka Baša Števulová, architekt a hudobník Juraj Benetín či podnikateľka a inovátorka vzdelávania Lucia Šicková. Spoločným menovateľom ich životných príbehov je, že v najlepšom neprestali, ale prijali nové výzvy a posúvali sa vpred.

“Veľmi sa tešíme, že sa Tatra banka rozhodla ísť do obsahovo aj vizuálne odvážnej komunikácie zamestnávateľskej značky. V kampani vzdávame hold ľuďom - a nielen tým v banke, ale aj mimo nej - ktorí v najlepšom neprestávajú, ale prijímajú nové výzvy. Koncept búrania mýtov a stereotypov budeme spolu s bankou postupne rozvíjať,” doplnil Pavol Kyselica, spoluautor kampane z kreatívneho štúdia Echt.

Vizitka kampane:
Klient: Tatra banka
Reklamná agentúra: Studio Echt
Creative director: Jakub Ptačin 
Art director:  Pavol Kyselica
Copywriter:  Milan Hladký, Liana Weiss, Pavol Kyselica
Account manager: Ada Šimšíková 
Produkcia televízneho spotu: Ada Šimšíková 
Réžia: Pepe Ehrenberger
Fotograf: Jozef Pálenik 
Autor fotografii z nakrúcania: Jozef Pálenik  
Timing kampane: 17.4. – 15.12.2019
Mediamix: online display, online PR / native, social

01 - Modified: 2024-03-28 07:57:19 - Feat.: - Title: Inovatívna aplikácia TABI od Tatra banky naučí deti rozumieť peniazom 02 - Modified: 2024-01-17 09:51:22 - Feat.: - Title: Tatra banka prináša novú galériu platobných kariet s dielami umelcov 03 - Modified: 2023-09-06 10:12:54 - Feat.: - Title: Zástupcovia top zadávateľov: Snažíme sa naplno využívať potenciál AI, virtuálnej reality a nových sociálnych sietí 04 - Modified: 2023-06-29 15:25:11 - Feat.: - Title: Tatra banka pripravila prvý hudobný AR performance na Slovensku s influencerkou Bejby Blue 05 - Modified: 2023-05-31 11:44:23 - Feat.: - Title: Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 15:50