archív
StoryEditor

Tesco mobile sa chváliť nemusí. Robia to zaňho jeho zákazníci

26.04.2019, 13:46
Autor:
(pš)(pš)TSTS
To je myšlienka novej kampane, ktorú pripravila agentúra Istropolitana Ogilvy.

Tesco mobile uviedlo kampaň, v ktorej upozorňuje na fakt, že sa stal podľa nezávislého výskumu najodporúčanejší operátor na trhu predplatených kariet.  Novú imidžovú kampaň pripravila agentúra Istropolitana Ogilvy.

Myšlienku reklamy postavila na insighte, že ľudia dnes často viac veria odporúčaniam od reálnych ľudí ako bežnej reklame. Odporúčania, recenzie, užívateľské názory hrajú dnes veľkú rolu. Sociálne siete umožnili ľuďom zdieľať ich hodnotenia a na druhej strane ich ľudia aj aktívne vyhľadávajú. 

Preto sa agentúra Istropolitana rozhodla postaviť kampaň na komickej samochvále a sebareklame. "Tú ale Tesco mobile nepotrebuje, lebo ho chvália jeho zákazníci. Hrdinom spotu je tak narcis, ktorý žije vo svojom svete, a to, ako ho vidia iní, ho netrápi. Dúfame, že narcis a jeho trochu bolywoodsky svet ľudí pobaví a dobre doručí naše posolstvo,” hovorí Rado Olos, creative director Istropolitana Ogilvy.

Na kampani sa podieľali:

Creative director: Peter Darovec, Rado Olos

Strategy director: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Copywriter: Rado Olos
Art director: Martin Melicherčík
Account manager: Lenka Michálková
Produkcia: Fantomas production
Režisér: Peter Ehrenberger

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 22:08