Tesco mobile uviedlo kampaň, v ktorej upozorňuje na fakt, že sa stal podľa nezávislého výskumu najodporúčanejší operátor na trhu predplatených kariet. Novú imidžovú kampaň pripravila agentúra Istropolitana Ogilvy.
Myšlienku reklamy postavila na insighte, že ľudia dnes často viac veria odporúčaniam od reálnych ľudí ako bežnej reklame. Odporúčania, recenzie, užívateľské názory hrajú dnes veľkú rolu. Sociálne siete umožnili ľuďom zdieľať ich hodnotenia a na druhej strane ich ľudia aj aktívne vyhľadávajú.
Preto sa agentúra Istropolitana rozhodla postaviť kampaň na komickej samochvále a sebareklame. "Tú ale Tesco mobile nepotrebuje, lebo ho chvália jeho zákazníci. Hrdinom spotu je tak narcis, ktorý žije vo svojom svete, a to, ako ho vidia iní, ho netrápi. Dúfame, že narcis a jeho trochu bolywoodsky svet ľudí pobaví a dobre doručí naše posolstvo,” hovorí Rado Olos, creative director Istropolitana Ogilvy.
Na kampani sa podieľali:
Creative director: Peter Darovec, Rado Olos
Strategy director: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Copywriter: Rado Olos
Art director: Martin Melicherčík
Account manager: Lenka Michálková
Produkcia: Fantomas production
Režisér: Peter Ehrenberger