Burger King zaujal odvážnou reklamou. Upozorňuje v nej na to, že ak si dáte poriadny kus obľúbeného burgra s názvom Whopper, môže to mať následky na vašej sánke. Ako dôkaz uverejnil Burger King aj röntgenovú snímku, kde tieto dôsledky môžete vidieť.
Vizuál je doplnený textáciou: Varovali sme vás, že to bude veľké. Takto vyzerá výsledok:
Reklamu vymyslela agentúra DAVID v Brazílii.
Röntgen kurčiat
Burger King nie je prvá značka, ktorá sa pohrala s röntgenovou snímkou. Začiatkom tohto roka napríklad potrebovalo KFC v Španielsku nájsť rýchly a jednoduchý spôsob ako preukázať pravosť svojich produktov. Ideu začali hĺbkovou analýzou najčastejších obáv z kvality potravín. Konzumenti tvrdia, že kura nie je v skutočnosti kuracie mäso a obrázky sú až príliš upravené. Kreatívna agentúra v rámci kampane kontaktovala špecialistov, aby mohli robiť röntgenové snímky rôznych častí vyprážaného kurčaťa KFC. Tento proces zdokumentovali a diagnostické testy premenili na komunikačné vizuály, ktoré umiestnili na bilbordoch.