Od začiatku mája spustili potraviny KRAJ v médiách a v bratislavských uliciach novú komunikačnú kampaň. Tá poukazuje na hlavné výhody KRAJa – vysoký podiel slovenských produktov (takmer 60 %) a široký sortiment od viac ako 100 regionálnych a lokálnych výrobcov. Z vizuálov je pritom jasné, s ktorou kokurenciou sa porovnávajú.
„Každý potravinár či obchodník bol v poslednom období nervózny z nových zákonov, ktoré sa pripravovali. Novou kampaňou preto chceme situáciu trochu odľahčiť a priniesť trocha uvoľnenejšiu atmosféru na trh,“ vysvetľuje Marek Koštrna, marketing a PR manažér siete KRAJ.
Ako dodáva, vizuál kampane zdôrazňuje slovenský pôvod značky KRAJ a zameranie siete na kvalitné slovenské, regionálne výrobky.
„V našich predajniach zákazníci nájdu takmer 60 % slovenských potravín a ich podiel stále rastie. Ľudia dôverujú potravinám, pri ktorých poznajú ich pôvod. Regionálnych a lokálnych dodávateľov vyberáme aj na základe odporúčaní zákazníkov. A túto našu DNA prezentujeme aj v tejto mini kampani.“
Sieť potravín KRAJ má v súčasnosti osem predajní v Bratislave a čerstvo novootvorenú prevádzku v trnavskom nákupnom centre OC Sofi. V priebehu tohto roka pribudne niekoľko nových predajní. „Ambíciou KRAJa je byť celoplošne fungujúcim reťazcom a prinášať zdravé, regionálne výrobky, produkty pre ľudí s potravinovými intoleranciami vo vysokej kvalite a primeranej cene na celom Slovensku. O obľúbenosti konceptu KRAJ svedčí aj prieskum spoločnosti KANTAR Slovakia z apríla 2019. Ten ukázal, že až 89 % zákazníkov hodnotí predajne KRAJ pozitívne,“ dodáva Marek Koštrna.Kampaň bude prebiehať počas mája a objaví sa na billboardoch v bratislavských uliciach, v printových a online médiách. Pripravila ju agentúra Kreativkolektiv.
Vizitka kampane:
Agentúra: KREATIV KOLEKTIV
Creative director: Majo Polyak
Art director: Majo Polyak, Miro Stacho
Copywriter: Majo Polyak