Tatra banka každoročne prichádza s projektom Tatra Academy. Ide o kampaň pre študentov, v ktorej komunikuje možnosť otvorenia Študentského účtu s odmeno 30 eur. V poradí siedmu kampaň dostalo do rúk Studio Echt, ktoré si za novú tvár kampane vybralo Gizku Oňovú. Televízna svokra známa svojim životným mottom „Idem, riešim!“ sa tak stala novou ambasádorkou Tatra Academy.
Kampaň s headlinom @Gizkariesi Študentský účet bude viditeľná v online priestore, pričom agentúra sa zamerala najmä na video content.
Jadrom kampane je web projektu Tatra Academy. Okrem toho si Gizka vytvorila svoj kanál na instagrame, youtube a vlastné Gizzy štúdio. Hneď v úvodnom videu šokuje zvučné mená slovenského šoubiznisu – moderátora a youtubera Sajfu, influencerku Momu a rapera Rytmusa – internetovou výzvou, ktorú si pre nich pripravila.
Súčasťou kampane aj špeciálny merch Gizky Oňovej.Jakub Ptačin zo Studia Echt hovorí: „Zaujať mladých je čoraz náročnejšie a neustále sa opakujú tie isté tváre. My sme sa rozhodli vytvoriť nového influencera. Namiesto rapperov a youtuberov sme oslovili legendu a dámu. Novú kráľovnú internetu. Gizka uprace nielen internet, ale v podstate každého. Mladí budú súčasťou jej cesty spoznávania internetu. Zabaví ich, ale aj poučí. To všetko okorenené nezabudnuteľnými hláškami a autentickými reakciami na dnešný svet mladých.”
Dominika Gaburová, brand manažérka Tatra banky už len stručne dodala: „Bude to šokantné.“
Vizitka kampane:
Klient: Tatra banka
Agentúra: Studio Echt
Creative director: Ondrej Kořínek, Pavol Kyselica
Art director: Pavol Kyselica
Copywriteri: Ondrej Kořínek, Marián Balog
Strategy director: Jakub Ptačin
Account manageri: Ada Šimšíková
Kamera: Boris Holečko
Grafik: Viktor Mada