StoryEditor

MS v hokeji 2019: Hokejisti ako herci v reklame

10.05.2019, 06:00
Autor:
pzpz
Hviezdy slovenského hokeja si vyskúšali hereckú úlohu v spotoch známych značiek.

Hokejoví nadšenci sa dočkali. Už dnes štartujú Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji 2019. Pre značky je to vhodná príležitosť, aby odprezentovali sponzorstvo či partnerstvo majstrovstiev, ktoré sa tento rok konajú na Slovensku. Z veľkého množstva značiek promujúcich MS prinášame ukážku tých, ktoré do kampaní oslovili slovenské hokejové hviezdy.

​Škoda ako hlavný sponzor a automobilový partner IIHF Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji, do hlavných úloh v troch verziách spotu oslovila hokejistov Michala Sersena, Adama Lišku a Matúša Sukeľa. Hráči v reklame dostávajú od športového redaktora otázky, ohľadom nového Teamu, ako sa v ňom cítia alebo či sa zohrali. Edíciou Team je myslená trojica automobilov.

Na vizuáloch sa k Michalovi Sersenovi pripojil Richard Lintner.

Škoda Auto

Kaufland ako generálny partner Slovenského zväzu ľadového hokeja pokračuje v podobnej komunikácii ako minulý rok. Nové spoty opäť pracujú s vtipnou pointou, ktorá prirodzene prepája potravinový sortiment Kauflandu a hokejový svet. Tento rok sa hlavnej úlohy v rôznych verziách spotu zhostil Tomáš Starosta. 

Popri Starostovi sa v reklame objavili aj ďalší hokejisti: Michal Valent, Lukáš Bohunický, Peter Fruhauf, Marek Slovák, Karol Korím, Filip Kundrát a Jano Zlocha. Diváci počas MS v hokeji uvidia nový 30-sekundový kampaňový spot a tri 10-sekundové sponzorské odkazy. Natáčanie prebiehalo na zimnom štadióne v rakúskom mestečku Bruck an der Leitha.

Potravinový reťazec už s hokejistami pracoval, keď začiatkom minulého roka nasadil sponzorské odkazy, v ktorých mladí reprezentanti do 20 rokov prezradili svoj “nečakaný” recept na úspech. Všetky kampane sú z dielne Respect APP.

​Kaufland okrem hlavnej línie kampane pripravil aj zberateľskú promo kampaň, ktorú pripravila agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS. Kreatíva vychádza z produktu – z nálepkovej knižky s názvom „Ciki-caki, ciki-cak“. V reklame sa tvorcovia rozhodli odprezentovať knižku za pomoci malého chlapca a legendy slovenského hokeja Jána Lašáka.

Ambasádormi kampane značky Coca-Cola sú slovenský hokejista Marián Hossa a jeho český kolega Patrik Elliáš. 

Na sociálnych sieťach podporuje myšlienku kampane hashtag #CokeRulez, ktorého cieľom je komunikovať pravidlá a hokejovú terminológiu v kontexte bežného života, tak ako je ukázané v reklamnom spote. Aktivita by mala vzbudiť väčší záujem u mladých ľudí. Za kreatívou stojí agentúra Mayer/McCann Erickson a produkciu zabezpečil tím z Hitchhiker Films.

Športová značka 4F pri príležitosti Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji uvádza fanúšikovské tričko, ktorého tvárami sú Marián Gáborík s manželkou Ivanou Gáborík. Manželská dvojica je súčasťou kampaňových vizuálov a iniciatívu podporuje aj prostredníctvom svojich profilov na sociálnych sieťach.

4F

01 - Modified: 2019-05-03 11:11:21 - Feat.: 0 - Title: MS v hokeji 2019: Kompletný program zápasov a doplnkových relácií na Jednotke a Dvojke RTVS 02 - Modified: 2019-05-09 07:35:33 - Feat.: 0 - Title: Slovenskí hokejisti dostali od fanúšikov netradičný darček 03 - Modified: 2019-04-30 13:32:55 - Feat.: 0 - Title: Sme Hokejová republika. RTVS to chce ukázať všetkým 04 - Modified: 2019-04-19 08:05:05 - Feat.: 0 - Title: Mať cieľ, byť silný, hrať fér. Orange štartuje kampaň Hokej mimo mantinelov
01 - Modified: 2019-06-18 07:15:02 - Feat.: - Title: Prieskum MS v hokeji 2019: Ktorých sponzorov si Slováci najviac zapamätali? 02 - Modified: 2019-06-05 08:19:43 - Feat.: - Title: Majstrovstvá v hokeji v dátach: Ktoré družstvo strelilo najviac gólov? 03 - Modified: 2019-06-10 12:14:33 - Feat.: - Title: Hokejový šampionát pritiahol k obrazovkám 3,5 milióna fanúšikov. Dramatické finále malo rekordnú sledovanosť 04 - Modified: 2019-05-22 16:53:52 - Feat.: - Title: Slovenskí hokejisti na šampionáte skončili. Rozlúčilo sa s nimi 660 tisíc divákov pri obrazovkách 05 - Modified: 2019-05-22 06:55:52 - Feat.: - Title: MS v hokeji 2019: Fanzóny v Bratislave a Košiciach navštívilo zatiaľ 170 tisíc ľudí
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. november 2024 12:52