StoryEditor

Medusa Group ide prvýkrát do televíznej reklamy

10.05.2019, 12:28
Autor:
(red)(red)
Prostredníctvom sponzorských odkazov hľadá franchisových partnerov pre nové Klubovne.

Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji sa na Slovensku konajú po ôsmich rokoch a sú tohtoročnou športovou udalosťou číslo jeden. Tento aspekt chcú Klubovne Medusa Group využiť na komunikáciu značky. Počas MS v ľadovom hokeji bude v RTVS odvysielaných celkovo 270 sponzorských odkazov spojených s týmto brandom. Medusa, ktorá má na len na Slovensku viac ako 30 prevádzok, zatiaľ nikdy nešla cestou televíznej reklamy. Jednou z troch komunikačných línií pubového konceptu Klubovňa bude aj hľadanie franchisových partnerov.

​„Koncept Klubovní je ako stvorený pre fanúšikov športu. Výnimočnosť toho, že sa majstrovstvá sveta v hokeji konajú tento rok na Slovensku bol jedným z dôvodov, prečo chceme Klubovne a majstrovstvá prepojiť ešte viac. V rámci tejto podpory budeme mať sponzorské odkazy vysielané počas štúdií a zápasov v troch mutáciách,“ hovorí Peter Štecko, CEO Medusa Group.
Komunikácia v rámci týchto odkazov bude vedená v troch líniách. Jedna zameraná na jedlo, jedna na imidž a jedna na franchise. Novinkou je práve hľadanie franchisových partnerov. Klubovne, ani žiaden iný koncept Medusa Group, doteraz nikdy nešli cestou franchisingu.
Sponzorské odkazy vznikli inhouse.
Koncept Klubovní je, podľa nás, ideálny aj pre menšie slovenské mestá, no tu je nevyhnutné poznanie lokality a ďalšie zázemie. Budúcim partnerom preto ponúkame naše dlhoročné know-how, zaškolenie personálu a garantujeme kreatívny rozvoj konceptu, ktorý v menších prevádzkach bez zázemia nie je možný. Od nich zas čakáme zodpovednosť za výber skvelej lokality a ľudí, ktorí sa tu dokonale postarajú o svojich hostí,“ dodáva Peter Štecko.Aktuálne je na Slovensku sedem prevádzok Klubovní, po jednej v Košiciach a Banskej Bystrici a päť v Bratislave. Centrálna Klubovňa, ktorá bola prvou, sa nachádza len niekoľko metrov od oficiálnej bratislavskej fanzóny a bude sa v nej nachádzať oficiálne live štúdio RTVS „Pred hokejom s Ivetou“, resp. „Pred hokejom so Števom“ počas celých majstrovstiev sveta. Všetky Klubovne pripravili pre zákazníkov špeciálne akcie ako napríklad stieracie žreby s okamžitými výhrami, tipovacie a iné súťaže, rozdávanie darčekov a ďalšie aktivity.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 04:21