Po úspešnom minulom roku aj tento rok organizátori kreatívnej súťaže Zlatý klinec, pokračujú s konceptom kreatívneho festivalu a okrem súťaže o najkreatívnejšiu reklamu Zlatý klinec, organizujú konferenciu.
Pri tejto príležitosti na Slovensko zavítajú zaujímavé mená svetovej marketingovej špičky, ktoré sa na pódiu stretnú spolu so slovenskými top odborníkmi. Na Slovensko príde Evgeny Primachenko z agentúry Weiden+Kennedy Amsterdam, ktorý je držiteľ niekoľkých Levov, alebo Egrin Binyildiz kreatívny riaditeľ kreatívnej časti agentúry Havas z Turecka či marketingový riaditeľ značky Nike David Pivk.
Na základe minuloročnej spätnej väzby organizátori posilnili domácu scénu, preto na pódiu dostane priestor minuloročný Marketér roka Juraj Holub, ale aj slovenskí seniori ako napríklad Peter Kontra, Martin Woska či Peter Michalka.
O autenticite v politickej kampani budú hovoriť Veronika Gulášová a Martin Burgr, ktorí viedli kampaň Zuzany Čaputovej, novozvolenej prezidentky SR.
Pozrite sa, kto a o čom bude prednášať na Festivale kreativity už 30. mája.
Aj tento rok v piatok ráno (31.mája) budú špeciálne raňajky zo shortlistových prác kampaní a už druhýkrát sa uskutoční špeciálny workshop Art Directors Clubu. V tomto roku ho povedie líder kreativity a inovácií - Yonathan Dominitz. Registrácia je otvorená a miesta sú obmedzené. Ak máte záujem, neváhajte, prihláste sa čo najskôr.
Viac o programe Festivalu kreativity sa môžete dozvedieť tu.
V rámci Festivalu kreativity Zlatý klinec 2019 spoznáme aj najkreatívnejšie slovenské reklamy. Slovenská kreatíva bude v tomto roku doslova voliť tie najkreatívnejšie slovenské reklamy a Stratégie zvolia najkreatívnejšu Agentúru večera.
Organizátori pripravili v rámci súťaže niekoľko zmien. Pre Stratégie o nich hovoril Róbert Slovák, prezident Klubu reklamných agentúr.