Tento rok oslavuje Gambrinus 150 rokov. V prvej vlne kampane značka sľubuje, že Gambrinus bude aj o 150 rokov pivo, ktoré sa dobre pije a na nič sa nehrá. Pointou je, že nech sa deje čokoľvek, Gambrinus sa nezmení.
V druhej vlne kampane Gambrinus v Čechách pripravil niekoľko billboardov, ktoré nadväzujú na kampaň, ale hovoria priamo o kúzelnikovi Davidovi Copperfieldovi. Túto kreatívu uverejnili aj na socialiálnych sieťach, kde im David post okomentoval a začal sa "boj" či Copperfield naozaj nechá zmiznúť pivovar a pivo Gambrinus.
Jeho televízne šou v 90tych rokoch lámali rekordy a nie nadarmo je považovaný za kúzelníka všetkých čias. Počas svojej kariéry nechal zmiznúť Sochu slobody, Orient express, dopravné lietadlo, či svoju asistentku. Pribudne mu do zbierky aj pivovar Gambrinus?
Následne bolo meno Copperfielda prelepené na všetkých billboardoch v Českej republike. Je preto zrejmé, že sa niečo deje. Prestrelil pivovar svoje tvrdenie a rozhneval maestra iluzionistu, alebo ide o výzvu a fenomenálny návrat kúzelníckej legendy?
S touto otázkou sme sa obrátili aj na tlačové oddelenie samotného pivovaru, ktoré sa k situácii postavilo stručne: „S pánom Copperfieldom komunikujeme, no bližšie informácie Vám zatiaľ poskytnúť nemôžeme.“
Akú bude mať kauza dohru, tak zatiaľ nieje jasné, malo by sa to vyjasniť v najbližších dňoch.
Keďže bol Copperfield hviezdou kedysi aj na Slovensku, slovenský TRIAD sa rozhodol kreatívu prebrať. Uvidíme, čo sa bude diať.
Aktualizácia: Aktuálne to podľa informácii na facebooku vyzerá tak, že iluzionista prijal výzvu pivovaru „kto z koho“ a pivovar za ním do Las Vegas vyslal svojho sládka s desiatkou Gambrinusu v kufríku, aby dokázal, že pivo Gambrinus ani trikom najväčšieho iluzionistu nepodľahne.
Pozrite si Gambrinus vs. David Copperfield video teaser
Ako to celé dopadne bude, podľa informácií pivovaru, odhalené zajtra 28.5.2019.