„Zo školských čias si mnohí Jozefa Miloslava Hurbana pamätáme. Málokto však o jeho živote a aktivitách vie viac. V celonárodnej ankete sa dokonca nedostal ani len do prvej stovky nominovaných, hoci by si zaslúžil pravý opak. Aby sme v hurbanovskom pivovare vzdali hold J. M. Hurbanovi, po ktorom je pomenované mesto Hurbanovo – kolíska piva Zlatý Bažant, urobili sme to, čo vieme robiť najlepšie. Špeciálne na jeho počesť sme uvarili novú sériu pivných špeciálov, ktorá sa volá Hurban Legend,“ približuje Marcel Malý, Senior brand manager Heineken Slovensko.Hlavnou postavou kampane je práve J. M. Hurban a celá je postavená na legendách o jeho osobnosti. Ako informovala agentúra, niektoré sú trošku pritiahnuté za vlasy a z časti sa pohrávajú s reálnymi faktami. Aby ľudí nielen pobavili, ale ich o Hurbanovi aj čo to naučili.
Kampaň využíva všetky mediatypy. TV spoty z dielne Wiktor Leo Burnett vznikali pod taktovkou režiséra Jonáša Karáska.Vizitka kampane:
Klient: Heineken Slovensko
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Štefan Andrejco
Art Director: Štefan Andrejco
Copywriter: Kristína Pavlendová
Strategy Director: Vladimír Lefík
Account Manager: Anastasia Kazmiruk
Režisér: Jonáš Karásek
Produkcia: Hitchhiker Films