Počas galavečera SABRE Awards EMEA 2019, ktorý sa konal túto stredu v Londýne, získala agentúra Grayling, ktorá pôsobí aj na slovenskom trhu, prestížne ocenenie Public Relations Consultancy of the Year. Medzinárodná sieť, ktorá má 31 pobočiek v 22 európskych krajinách, bola ocenená za svoj rastúci prínos v oblasti public affairs naprieč celou Európou a jej úspech pri poskytovaní služieb na multinárodnej úrovni rade významných medzinárodných klientov.
Odbornej porote predsedal Paul Holmes z Holmes Report, ktorý rozhodnutie poroty udeliť Graylingu túto cenu zdôvodnil takto: „Grayling je jednou z mála firiem, ktoré dokážu spojiť špičkových odborníkov pre public affairs z celej EÚ. V otázkach súvisiacich s Brexitom sa prejavili ako silný líder a podarilo sa im etablovať ako spoľahlivý partner a spojenec medzi Bruselom a Londýnom pri riešení kľúčových tém pre spoločnosti postihnuté touto krízou.”V roku 2018 bola práve oblasť public affairs (popri korporátnej a produktovej komunikácii) najvýkonnejšou zložkou spoločnosti, dosahujúc 15-percentný nárast. Tento rast bol poháňaný úspechmi v znamení získavania nových klientov, ako sú napríklad Molson Coors, BetStars, Bristol-Myers Squibb, Danone, Environmentálny obranný fond, Herbalife Nutrition a ďalší.„Oblasť Public Affairs je našou strategickou prioritou v Európe už niekoľko rokov. V súčasnosti sme schopní našim klientom poskytnúť naozaj širokú ponuku služieb v tomto segmente najmä vďaka stovke skúsených konzultantov pôsobiacich od Londýna cez Brusel, Bratislavu až po Moskvu. Toto ocenenie je zadosťučinením pre naše úsilie a utvrdzuje nás v tom, že oblasť public affairs v kombinácii so silným PR má potenciál pre budúci rozvoj komunikačného odvetvia,” komentuje Monika Révayová, Deputy Managing Director slovenskej pobočky Graylingu.
Ocenená bola aj kampaň zameraná na spoluprácu medzi značkami a umením
Z ocenenia sa tešila aj ruská pobočka Graylingu, ktorá získala cenu 2019 IN2SABRE Award EMEA CERTIFICATE OF EXCELLENCE v kategórii „Agency Marketing”.