Dnes som vybral niekoľko skvelých kúskov z jednej z naj oldschoolovejších kategórii, ktoré sa na Cannes Lions hodnotia - print.
Pre kanadskú neziskovku United Way vytvorila agentúra Taxi Toronto špeciálnu pantone farbu. S využitím tejto farby upozornila na problémy, o ktorých si mnohí Kanaďania myslia, že v ich krajine neexistujú: ľudia bez domova či domáce násilie.
Neviem na čo bolo dobré vytvárať tú pantonku, ale v každom prípade, tento vizuál podľa mňa patrí medzi tie naj:
Mám rád vizuálne hry a viem aké je náročné vytvoriť vizuál pre produkt, ktorého podstatou je zvuk. Dobre z tohto zadania vykorčulovali, a v sérii printov pre Berlínsku filharmóniu ilustrovali nové rearanžované kompozície, ktoré sa nachystali do ďalšej sezóny.
Do tretice skvelé využitie samotného média na demonštráciu problémov, ktoré môžu vzniknúť pri pití alkoholu za volantom od David Miami pre Budweiser. To je vždy veľmi efektívne, keď reklama trochu hekne aj redakčný obsah. Alebo teda aspoň sa tak tvári.