V poslednej dobe ovládla svet miniséria o Černobyľskej havárii. Tvorcovia najobľúbenejšieho seriálu všetkých čias potrebovali navodiť dobovú atmosféru prostredníctvom autentických rekvizít a tak sa stalo, že v druhej epizóde na okamih zažiarila aj fľaša piva Zlatý Bažant ’73.
Túto príležitosť chcela social media agentúra Socialists nabetón využiť a rýchlo reagovať. Vzhľadom k téme bolo treba udržať úctu pietnej spomienke ale zároveň vniesť do náhodného „product placementu“ aj moment vtipu, ktorým značka Zlatý Bažant dlhodobo komunikuje.
V agentúre prišli s nápadom zaliať rovnakú fľašu do špeciálneho ochranného obalu a vyhlásiť súťaž o symbolickú rekvizitu - 33 kilogramovú kocku betónu. Na konci videa o výrobe betónovej kocky sa súťažiaci dozvedeli meno výhercu.
Vizitka:
Agentúra: Socialists
Head of social strategy: Patrik Barták
Art Director: Alexandra Pobjecká
Copywriter: Šimon Ondruš
Account Manager: Andrea Vozárová
Produkcia: Modify
Klient: Zlatý Bažant